אמזון שכרה 5,000 עובדים למרכזי ההפצה לקראת ״פריים דיי״

החברה תציין את Prime Day החל מה-15 ביולי ופעם הראשונה בהיסטוריה האירוע יתפרש על פני 48 שעות. בשנה שעברה סך המכירות במהלך ״פריים דיי״ עלו על המכירות של ״סייבר מאנדיי״ ו״בלאק פריידיי״


12:02 ,14.07.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אמזון שכרה 5,000 עובדים חדשים עבור מרכזי ההפצה שלה במהלך חודש יוני, וזאת על מנת להתכונן לקראת Prime Day שמתרחש מחר. כך הודיע דובר של חברת אמזון.

 

נציין כי הדרישה לעובדים עבור מרכזי ההפצה של אמזון שילשה את עצמה מתחילת ינואר, ומהחברה נמסר כי בכוונתה להציע כ-15 אלף משרות נוספות במשרה מלאה עד סוף הקיץ.

 

הטקטיקה של תגבור כוח האדם לקראת עונת השיא נפוצה בקרב חברות וספקים לוגיסטיים. בשנה שעברה הודיעה חברת UPS כי בכוונתה להוסיף כ-100 אלף עובדים זמניים לקראת עונת השיא בנובמבר-דצמבר וגם חברת FedEx תכננה לשכור כ-55 אלף עובדים ולהאריך את שעות העבודה על מנת לתת מענה לביקושים, אולם שכירת עובדים נוספים בשלב כה מוקדם של השנה מעיד כי חברת אמזון רואה ב-Prime Day עצמו מעין ״שיא עונתי״ ומתכוננת אליו בהתאם.

 

נציין כי בשנה שעברה סך המכירות במהלך ״פריים דיי״ של אמזון עלו על המכירות של ״סייבר מאנדיי״ ובלאק פריידיי״, וזאת על פי נתוני החברה. כמו כן, היום בו מציינת אמזון את ״פריים דיי״ הוא גם היום הבלתי רשמי בו מתחילות המכירות של ציוד לבתי הספר, לקראת החזרה ללימודים.

 

נציין כי למרות שלעתים קשה לגייס עובדים זמניים לשוק הלוגיסטי, החברה הכריזה כי היכולת שלה לגייס עובדים בקלות יחסית מעידה על השכר התחרותי שהיא מציעה ועל סביבת העבודה האיכותית של העובדים. נזכיר כי בשנה שעברה העלתה אמזון את השכר השעתי שעומד כיום על מינימום של 15 דולר לשעה עבור כל עובדי החברה בארה״ב. במהלך 2018 מספר העובדים בחברה גדל ב-14%.

 

נציין כי השנה Prime Day של אמזון מתחיל ב-15 ביולי (מחר), ובפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה יתפרש על פני 48 שעות של מבצעים. במהלך האירוע מנויי Prime של אמזון ברחבי העולם נהנים ממבצעי הנחות גדולים ומשלוחים מהירים ללא עלות. בשנה שעברה, במהלך ״פריים״ דיי שנערך במהלך יולי 2019 מנויי אמזון רכשו למעלה מ-100 מיליון מוצרים דרך אתר החברה.