חברת MYSIZE זמינה בפלטפורמת shopify

החברה הכניסה את טכנולוגיית המדידה הניידת לפלטפורמת המסחר אלקטרוני המובילה וכעת , בעלי חנויות מקוונות בפלטפורמה יכולים לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולצמצם החזרות הנובעות ממידה שגויה


14:25 ,08.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MYSIZE המפתחת ויוצרת אפליקציות מדידה לסמארטפון, הודיעה על זמינותה של טכנולוגיית MySizeID לאתרי מסחר קמעוניים מקוונים המשתמשים בפלטפורמת Shopify.

 

אתרים המציעים אופנה ובגדים באינטרנט יכולים כעת לפרוס את פתרון MySizeID באמצעות אינטגרציה פשוטה של הווידג׳ט של MySizeID באתר ולספק ללקוחות חוויית קנייה מותאמת אישית ויעילה. מייסייז גם תספק שירותי משרד אחורי להזנת נתונים ומידות ותהליך שיאפשר לצרכנים ליצור פרופיל מידות אישי. הפתרון הוא פתרון מדידה שלם לקמעונאים שנועד להבטיח שהצרכנים ירכשו פריטים במידה המתאימה לגופם ללא הטרחה, בזבוז הזמן וההוצאות הכרוכים בהחזרת פריטים, זיכוי, החזרת כספים וקנייה חוזרת.

 

״אנו נרגשים להכריז על זמינות כללית של MySizeID לפלטפורמת Shopify ולספק את פתרון המדידה  החדשני והידידותי שלנו לקמעונאים בכל העולם״, אמר רונן לוזון, מנכ״ל מייסייז. ״מייסייז ניצבת בפני הזדמנות גדולה בשוק הצומח של קמעונאים מקוונים קטנים וחדשים ואנו מתכוונים לפנות לשוק זה ולהשתמש בו להפצה המונית של הטכנולוגיה שלנו. כעת, קמעונאים יכולים לספק ללקוחותיהם חוויית קנייה מקוונת אישית ובטוחה יותר עם אינטגרציה פשוטה של MySizeID בחנות המקוונת שלהם״.

 

מייסייז פיתחה טכנולוגיית מדידה ייחודית המבוססת על אלגוריתם מתוחכם וטכנולוגיה חדשנית בעלי יישומים נרחבים, לרבות לבוש, מסחר מקוון, עשה זאת בעצמך, משלוחים ומסירת חבילות. טכנולוגיה קניינית זאת עושה שימוש במספר אלגוריתמים המסוגלים לחשב ולתעד מדידות במגוון דרכים חדשניות.

 

אפליקציית MySizeID היא פתרון כולל המסייע לקונים באתרי אינטרנט לבחור את הפריטים המתאימים להם במותג מסוים על סמך מדידה בזמן אמת של מידות הלקוח. הטכנולוגיה החדשנית של מייסייז מאפשרת לצרכנים למדוד את מידות גופם פעם אחת באמצעות הסמרטפון ולאחר מכן לקבל פריטים ספציפיים של המותג במידות אלה.

 

בשוק המכירות המקוונות של אופנה וביגוד, המוערך ב-112 מיליארד דולר בארה״ב בלבד, 70% מהחזרות הבגדים שנרכשו נובעות מאי-התאמה של המידה.

 

נזכיר כי Shopify היא חברה קנדית למסחר אלקטרוני. החברה שבסיסה באוטווה, אונטריו, מפתחת תוכנות מחשב באינטרנט עבור חנויות קמעונאיות ומערכות של נקודת מכירה.