גדי הורן מונה לסמנכ״ל כספים בחברת DHL אקספרס ישראל

גדי הורן בעל ניסיון של 20 שנה בתפקידי ניהול בעולם הכספים ושימש בתפקידו האחרון כסמנכ״ל הכספים של קבוצת אלון רבוע כחול וחבר דירקטוריון בחברות הבנות של הקבוצה. גדי ישמש כחבר הנהלה בצוות המקומי וידווח ליאיר ביטון, מנכ״ל החברה בישראל


13:14 ,10.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

גדי, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול בעולם הכספים, מצטרף לצוות ההנהלה המוביל של החברה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל הכספים של קבוצת אלון רבוע כחול וחבר דירקטוריון בחברות הבנות של הקבוצה, ומגיע לענקית השילוח עם ניסיון פיננסי, ניהולי ומשפטי רחב במגוון תפקידים לאורך הקריירה שלו. בעבר אף כיהן כמשנה למנכ״ל וסמנכ״ל הכספים בחברת מלונות הכשרת היישוב.

 

גדי הינו רו״ח מוסמך מטעם מועצת רואי החשבון, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ובעל תואר שני בכלכלת עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

 

גדי ישמש כחבר הנהלה בצוות המקומי וידווח ליאיר ביטון, מנכ״ל החברה בישראל. בחודשים האחרונים DHL אקספרס נמצאת בכותרות עקב האחריות והשינוע של מבצע חיסוני הקורונה בארץ ובעולם וכן פתיחת הקו לאיחוד האמירויות מיד עם החתימה על הסכם השלום.

 

חברת DHL אקספרס פעילה ב- 220 מדינות וטריטוריות, מעסיקה 120,000 עובדים ומובילה את שוק הבלדרות בארץ ובעולם עם נתח שוק בולט.