דואר ישראל: הסכם היסטורי עם ממלכת בחריין

לאחר ההודעה על הסכם עם מינהל הדואר באמירויות לפני כחודשיים החברה מודיעה כי תחל לשלוח ולקבל חבילות גם מול ממלכת בחריין החל מה-1 במרץ. גלעד תירוש, סמנכ״ל הסחר בדואר ישראל: ״השת״פ עם בחריין ועם איחוד האמירויות יאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו״


12:19 ,28.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת דואר ישראל במהלך היסטורי נוסף, לשיתוף פעולה עם מינהלי הדואר במדינות ערב. לאחר ההודעה על הסכם עם מינהל הדואר באמירויות ((Emirates Post לפני כחודשיים, החברה מודיעה כי תחל לשלוח ולקבל חבילות גם מול ממלכת בחריין. במסגרת זו יתאפשר, החל מיום 1.3.2021 לשלוח ולקבל גם מבחריין מכתבים וחבילות, שיישלחו בדואר רגיל ובדואר רשום, וכן משלוחי EMS מהירים. בחודש דצמבר האחרון במסגרת משלחת של נציגי מדינת ישראל לממלכת בחריין, חתמה מנכ״ל משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, על מזכר הבנות בתחומי התקשורת בין המדינות, בו סוכם בין היתר על שיתוף פעולה והסכמי חילופי דואר ישיר בין המדינות.

 

מנכ״ל משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, אמרה: ״מערכת היחסים שנרקמת בין מדינות ישראל לבין מדינות ערב, והחיבור בין דואר ישראל למינהלי הדואר בבחריין ובאיחוד האמירויות יאפשרו להדק את קשרי המסחר בין המדינות, ולהציע ללקוחות הישראליים פתרונות רחבים יותר לייצוא וייבוא. יישום מזכר ההבנות, שנחתם, יצור גשר בין המדינות ויאפשר פיתוח היחסים כלכליים וחברתיים, בין גורמים פרטיים וציבוריים בשתי המדינות״.

 

דני גולדשטיין, מנכ״ל דואר ישראל, אמר: ״אנו מברכים על המשך שיתוף הפעולה בין מינהלי הדואר בעולם, שמאפשר הרחבת פעילות הסחר המקוון בישראל למדינות נוספות לתועלת לקוחותינו, כאשר הסכמי הסחר עם איחוד האמירויות ועם ממלכת בחריין פותחים עבורנו צוהר להזדמנויות עסקיות חדשות. לחברה הסכמים עם למעלה מ-150 מינהלי דואר בעולם, וזו עדות נוספת ליכולות של דואר ישראל כגורם המוביל בתחום הסחר המקוון בישראל שתורם להורדת יוקר המחייה״.

 

גלעד תירוש, סמנכ״ל הסחר בדואר ישראל, אמר: ״שיתוף הפעולה עם בחריין ועם איחוד האמירויות יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את סל הפתרונות שלנו, ולהציע ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים את המגוון הרחב ביותר של שירותי שילוח, וכן לשלוח ולקבל חבילות ודברי דואר במחירים המשתלמים ביותר״.