בואינג תשיק הלילה את הדרימליינר - בואינג 787

האירוע ייערך במטה חברת בואינג בסיאטל בנוכחות ראשי ענף התעופה העולמי. יו"ר אל על, פרופ' איזי בורוביץ, שהגיע לאירוע ההשקה ציין כי החברה החליטה להצטייד במטוסי הדרימליינר


00:00 ,08.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

האירוע ייערך במטה חברת בואינג בסיאטל בנוכחות ראשי ענף התעופה העולמי. יו"ר אל על, פרופ' איזי בורוביץ, שהגיע לאירוע ההשקה ציין כי החברה החליטה להצטייד במטוסי הדרימליינר 
 
במהלך טקס ההשקה שיתרחש הלילה יטוסו כל המטוסים שחברת בואינג ייצרה במהלך השנים החל ממטוס הבואינג 707 ועד למטוס הבואינג 777. לטקס הוזמנו מרבית ראשי תעשיית התעופה בעולם.
 
כזכור, לאחרונה רכשה אל על מבואינג שני מטוסים חדשים מדגם 777 מהמתקדמים והמשוכללים בעולם, בהשקעה של למעלה מ-1 מיליארד שקל ועוד עשרות מיליוני ש"ח במושבים ובמערכות בידור משוכללות. המטוס הראשון אמור לנחות בארץ בסוף חודש יולי והמטוס השני בסוף אוגוסט. המטוסים החדשים מצוידים בטכנולוגיה החדשנית של מטוסי ה-787.
 
פרופ' בורוביץ ציין כי חברת אל על החליטה, במסגרת תנופת ההתחדשות של החברה, ועל פי המדיניות האסטרטגית שלה, להצטייד במטוסי בואינג 787 החדשים. בימים אלה נערך מו"מ בין אל על לבין בואינג על מנת לצרף את המטוס החדש אל שורותיו של צי המטוסים המתחדש של אל על. מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה של חברת אל על אשר כוללת הפעלת מטוסים מהשורה הראשונה של הטכנולוגיה וכל זאת על מנת להבטיח רמת בטיחות גבוהה וחווית טיסה מעולה לנוסעיה.
 
מטוס הבואינג מדגם 787, המכונה Dreamliner, הוא מטוס נוסעים מתקדם, בגודל בינוני, המתוכנן לשאת בין 200 ל- 350 נוסעים. מטוס ה-787 מסוגל לטוס לטווחים ארוכים שיאפשר לאל על להרחיב את רשת הנתיבים ליעדים רחוקים יותר. המטוס מצטיין בצריכת דלק נמוכה במיוחד העושה אותו יותר ידידותי לסביבה. המטוס מצטיין בעלויות תפעול נמוכות, בתא נוסעים מרווח ומיועד לטווחים ארוכים במיוחד. בפיתוח המטוס החדש הושקעה מחשבה רבה בחוויית הנוסע. הוא מאפשר להתאים את האור לשינויי היום, שקט יותר, בעל עיצוב חדשני ותאי אחסון גדולים יותר.