Blue Star Express: שירות בלדרות אקספרס תוך יום אחד

החברה שבסיסה בלונדון שבאנגליה, מאפשרת העברת משלוחים מדלת לדלת בקו ישראל-אנגליה שמגיעים ליעדם כבר למחרת. בדרך נמל התעופה היתרו שבלונדון מקשרת החברה את ישראל עם אנגליה וכל העולם


00:00 ,08.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Blue Star Express המתמחה בבלדרות האקספרס, מציעה ללקוחותיה שירות של משלוח תוך יום אחד בקו ישראל-אנגליה. Blue Star Express מספקת שירות משלוחים מדלת לדלת מ/ל ישראל באמצעות נמל התעופה הית'רו בלונדון שבאנגליה, ממנו ואליו מגיעים המשלוחים ביום למחרת קבלת המשלוח בחברה.

לדברי, דורון מאירוביץ', מנכ"ל Blue Star Express, המשלוחים לישראל נשלחים מרחבי אנגליה ומהעולם לנמל התעופה הית'רו ומשם בטיסת בריטיש איירווייס נשלחים לישראל ומגיעים תוך יום. בשיחה עם מערכת PORT2PORT אומר מאירוביץ' כי, "הנישה שלנו בעולם השילוח הבינלאומי היא החוזק שלנו לעומת חברות בלדרות גדולות אחרות. אנו יכולים לאסוף משלוחים מכל מקום מאנגליה ולמחרת בבוקר הם מגיעים לנמל התעופה בהית'רו ומשם אנו שולחים משלוחים לכל העולם".

ההתמחות בנתיב בלדרות אחד, מציינים ב-Blue Star Express, מאפשרת לצוותי החברה בהיתרו ובתל אביב להתמקד במשימה ולתת את תשומת הלב המלאה לשירות מהיר ויעיל ללקוח. מהיתרו הוא שולח משלוחים לכל העולם

מאז שנוסדה החברה ב-1994 היא מספקת את השירות המהיר, אומר מאירוביץ'. זאת לעומת חברות בלדרות גדולות שמציעות ללקוחות הישראליים שירות תוך יומיים-שלושה ימי עסקים. "מערכת קטנה יעילה יותר מגדולה" אומר מאירוביץ' "אנו בתור חברה קטנה מתנהלים יותר ביעילות. כמו כן, יש לנו את כל התוכנות המשוכללות ועומדות לרשותנו אותן הטכנולוגיות".

בין המשלוחים שנוהגת החברה לבצע עבור לקוחות ישראליים ישנם תרופות וחלקי מחשב שנשלחים מחברה מצפון הארץ ובאותו יום דואגת חברת Blue Star Express לשחרר אותם מהמכס ולשלוח ליעדן באנגליה. "אני מתעסק גם בתערוכות וחומרים מסוכנים ומשלוחים מורכבים, שלחברות גדולות יש קושי בשחרור" מוסיף מאירוביץ' "למשל, אני אוסף מטענים דחופים מקרית גת בשבע בערב, למחרת המשלוח מגיע להיתרו וללונדון באותו יום. זה מתקתק יפה מבחינה אופרטיבית. מצאתי דרך זולה וטובה לעשות את זה".

בימים אלה מבקר מאירוביץ' בישראל ונפגש עם לקוחות פוטנציאליים עתידיים. לדבריו, הוא נפגש עם אנשים וחברות הי טק בכדי להציע להם פתרונות בלדרות אקספרס שלחברות הגדולות בתחום מסורבל יותר להציע. היות החברה מערכת קטנה מאפשרת לו לתת שירות אישי יעיל יותר.