DHL טיפלה ב-10,000 משלוחי אקספרס ביום אחד

בחברת השילוח עבדו במתכונת מתוגברת ביום שלאחר החג השני של פסח, לאחר שסמיכות החג לסוף השבוע יצר עומס של 10,000 משלוחי יבוא שהיה צריך למסור ללקוחות. במוקדי השירות טיפלו ב-3,000 פניות


00:00 ,28.04.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

גם חברות הבלדרות נאלצו להתמודד עם עומסי העבודה שיצר חג הפסח. ביום שלישי, ה- 26 לאפריל 2011, עם תום החג, חברת הבלדרות DHL פיזרה למעלה מ-10,000 משלוחי יבוא.

מ-DHL נמסר כי, בשל סמיכות החג השני של פסח עם סוף השבוע, הצטבר עומס משלוחי יבוא המגיע בדרך כלל במספר טיסות שונות בין ימי חמישי לימי שלישי בשבוע שלאחר מכן.

עוד נמסר כי, בכדי לספק את השירות הטוב ביותר ולהספיק לפזר את כלל המשלוחים ביום שלישי נרתמו כלל עובדי החברה למשימה: מערך הבלדרים קיבל תגבור מהמנהלים השונים, ובהם המנכ"ל, אודי שרון, וסמנכ"לים נוספים אשר יצאו לחלק את החבילות. העובדים לקחו איתם עם צאתם מהעבודה חבילות למסירה בדרכם הביתה. בנוסף, עובדי המטה עברו לעבוד ליום אחד במוקדי השירות השונים אשר קיבלו כמות של כ-3,000 שיחות.

יאיר ביטון, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות מציין כי: "כמובילי שוק האקספרס הישראלי, נשארנו מחויבים לרמת השירות הרגילה שלנו למרות העומסים, מאחר והלקוחות שלנו סומכים עלינו שנעמוד בזמנים. ההיערכות המוקדמת לעומסים הצפויים סייעה לנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו, שהם פיזור של כלל משלוחי הייבוא שהצטברו ומענה על כל השיחות במוקד שירות הלקוחות בתוך עשר שניות בלבד."