FedEx מציעה מתנה אישית עם משלוח עד היעד הסופי

לקראת תקופת הכריסטמס, FedEx ישראל הקימה צוות מיוחד לפרויקט, אשר ייענה לכל הדרישות של הלקוח המעוניין לשלוח מתנה לחו"ל וללקוח שמקבל אותה


09:57 ,15.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרס FedEx משיקה לרגל תקופת החגים בעולם קטלוג מתנות ייחודי לכריסטמס ולסילבסטר, בשיתוף פעולה עם חברת "source4u". 

 

השירות מאפשר לחברות ולעסקים בארץ לחזק את הקשרים העסקיים בעולם ולשלוח מתנות עם מסר של הוקרת תודה לשותפים לדרך ולהצלחה, כשבנוסף ניתן לשלוח מתנות לקרובי משפחה וחברים המתגוררים בחו"ל. 

 

כמדי שנה, FedEx מציעה מגוון רחב של מתנות: מארזי שוקולד של מקס ברנר ואורנת, מוצרי טיפוח של חברת 417-, מארזי יינות של יקב רקנאטי ויקב מונד, מוצרי יודאיקה וצורפות בעיצוב ישראלי מקורי מבית עמנואל, ספרי צילומים מנופיה של ישראל ועוד.

 

אדוארדו מנדוסה, מנהל השיווק של FedEx Express ישראל: "לאור ניסיון העבר ובחינה מעמיקה, בחרנו השנה את המוצרים המבוקשים ביותר והתאמנו אותם לפי מדינת היעד. זיהינו שיש דרישה גדולה למוצרים כחול-לבן וכאלה עם אותנטיות ישראלית, ולכן כל המוצרים שאנו מציעים מיוצרים בישראל. בנוסף, גילינו שיש ציפייה שונה בין מה שהלקוח האמריקאי רוצה לקבל לחג לעומת זה האירופאי או הסיני, ובהתאם לכך בנינו מארזים ייעודיים לכל קהל".

 

לקראת תקופת הכריסטמס, FedEx ישראל הקימה צוות מיוחד לפרויקט, אשר ייענה לכל הדרישות של הלקוח המעוניין לשלוח מתנה לחו"ל וללקוח שמקבל אותה.

 

מנדוסה ציין ש- FedEx Express מציעה שירות מלא ואת הפתרונות הטכנולוגיים למשלוח מהיר ואמין, החל מבחירת המתנה, אריזה מקצועית, הובלת המשלוח לחו"ל, מסירתו ועד קבלת אישור המסירה.  הוא הוסיף כי ניתן לשדרג כל מתנה ולהוסיף כרטיס ברכה עם  הקדשה אישית ולוגו החברה.

 

על פי נתוני חברת  FedEx Express ישראל, השנה צפוי גידול של כ-20% במספר המתנות הנשלחות לחו"ל בתקופה זו. היעדים הפופולאריים לשליחת מתנות לחו"ל לקראת חג המולד הינם ארצות הברית ואירופה.