TNT Express מהדקת את אמצעי האבטחה

החברה חיזקה את בקרת האבטחה באוויר ועל הקרקע, לרבות באמצעות סריקת המשלוחים. מארי-כריסטין לומבאר, מנכ"ל קבוצת TNT Express :TNT Express מחויבת לחיזוק אבטחת המטענים ברחבי העולם


00:00 ,22.11.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה חיזקה את בקרת האבטחה באוויר ועל הקרקע, לרבות באמצעות סריקת המשלוחים. מארי-כריסטין לומבאר, מנכ"ל קבוצת TNT Express :TNT Express מחויבת לחיזוק אבטחת המטענים ברחבי העולם
 
TNT Express נוקטת בשורת צעדים נוספים להגן על לקוחותיה ומטעניהם מפני האיום של מטעני חבלה המוסווים כמשלוחים. החברה חיזקה את בקרת האבטחה באוויר ועל הקרקע, לרבות באמצעות סריקת המשלוחים בכל המדינות שבהן היא פועלת. כך נמסר היום מ-TNT.
 
עוד נמסר כי, אמצעי האבטחה המשופרים כוללים לא רק את פעולותיה של TNT אלא גם של החברות הקשורות עימה, קבלני המשנה וחברות התעופה השותפות המעורבות בשינוע של משלוחי TNT.
 
ב- TNT מציינים כי, עוד לפני המהלך הנוכחי פעלה החברה לפי תקן אבטחה גלובלי הממלא אחר תקני האבטחה המקומיים ואף מחמיר מהם. למרות זאת החליטה TNT Express לערוך אומדן סיכונים על מנת לאתר תחומים שבהם ניתן לחזק את אמצעי האבטחה, כמו למשל בדיקת כל שדות התעופה שבהם החברה פועלת או מתכננת להתחיל לפעול בעתיד הקרוב.
 
מהחברה נמסר עוד כי, היא משתפת פעולה כדרך שגרה עם הרשויות הארציות והבינלאומיות האחראיות לאבטחת התחבורה העולמית. TNT Express תרחיב את הדיאלוג עם הלקוחות והאחראים לאבטחה כדי להעלות את רמת האבטחה וכמובן, תתאים את נהליה לתקנות החדשות.
 
מארי-כריסטין לומבאר, מנכ"ל קבוצת TNT Express מוסרת כי: "TNT Express מחויבת לחיזוק אבטחת המטענים ברחבי העולם. יחד עם מומחי הביטחון, הלקוחות והענף כולו, אנו נחושים לאכוף את כל האמצעים הסבירים כדי להבטיח תעבורה בטוחה של הסחר העולמי."
 
TNT מדגישים כי, החברה פועלת כיום לפי כמה תקנות בינלאומיות, בהן נספח 17 של ICAO וכן היא מביאה בחשבון המלצות בינלאומיות אחרות, כגון מסמך 30 של ECAC, המלצות האבטחה של ICAO והנהלים המומלצים לענף כגון תוכנית IOSA של IATA והסמכת TAPA.