TNT אקספרס מוסיפה מסלולי הפצה אוויריים חדשים בגרמניה ומסוף בהולנד

המסוף, על פני שטח של 6,350 מ"ר, אמור להיות פעיל ביוני 2015. בנוסף החברה מציעה חמש טיסות שבועיות בין האנובר למרכז ההפצה המרכזי בליאז'


09:43 ,13.11.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרס TNT אקספרס מרחיבה את שירותיה באירופה עם הקמת מסוף הפצה בינלאומי חדש באיינדהובן ופתיחת מסלולי הפצה חדשים להאנובר.

 

הפעילויות שהתווספו הן חלק מהאסטרטגיה של החברה להשקיע ברשת ההפצה האירופאית המרכזית ולחזק את היעילות התפעולית ואיכות השירות.

 

TNT החלה בעבודות הקמת מסוף הפצה חדש בן 6,350 מ"ר באיינדהובן. המתקן יחליף מתקן שכור הפועל בעיר, שהפך עם הזמן לקטן מידי עבור נפח הפעילות. השלמת הבנייה צפויה להסתיים ביוני 2015.

 

המתקן יכלול ציוד חדיש למיון והעמסה ו-99 רציפי טעינה לרכבי הפצה ומשאיות. המסוף החדש צפוי להגדיל את התפוקה ולשפר את תנאי העבודה של 250 העובדים באתר, כמו גם לשפר את היכולות של TNT לטפל בכמויות מוגברות של חבילות ומטענים ברחבי צפון-מערב אירופה בשילוח ישיר ללקוחות והפצה ברשת היבשתית לליאז', ארנהיים, נורת'המפטון, פריז וציריך. המסוף מיועד לשמש בעיקר לקוחות בתעשיות הביו-פארמה וההייטק.

 

בנוסף TNT מרחיבה את השירות לגרמניה, שוק שילוח האקספרס הגדול באירופה. TNT מציעה כעת חמש טיסות שבועיות המחברות את האנובר למרכז ההפצה המרכזי של החברה בליאז', לדנמרק ולאוסלו. כל הטיסות מופעלות במטוסי מטען בואינג 737-400.

 

טיסת הלילה היומית מליאז' להאנובר מאפשרת פיזור של משלוחים דחופים באזור לפני 09:00 בבוקר ומאפשרת איסוף מאוחר בצפון גרמניה ושילוח ביום למחרת בכל רחבי אירופה. לאחר טעינה מחדש, הטיסה ממשיכה לדנמרק.