TNT מכניסה רכבים חשמליים לשילוח אקספרס באמסטרדם וברוטרדם

הרכבים יאפשרו חיסכון של 24 אלף ליטר דיזל ו-67 טון של פליטת פחמן דו-חמצני ופריסה של 200 ק"מ בשנה


11:41 ,21.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרס TNT אקספרס פורסת שבעה רכבי הפצה חשמליים חדשים בנפח 3.5 טון לפעילות שילוח האקספרס שלה בהולנד, בתוך ומסביב לאמסטרדם ורוטרדם, כחלק מפרויקט ניידות אורבנית חשמלית בחסות האיחוד האירופאי.

 

רכבי הדוקטו החדשים של TNT יחליפו את רכבי ההפצה מונעי הדיזל הישנים, שפעלו בעבר ברוטרדם ובאמסטרדם, ויאפשרו חיסכון של 24 אלף ליטר דיזל ו-67 טון של פליטת פחמן דו-חמצני בכל שנה. הרכבים מאפשרים פריסה של 200 ק"מ וקיבולת טעינה של 13 מ"ר.

 

המנהל הכללי של פעילות TNT  במדינות בנלוקס  Erik Ulje: "יעדי האסטרטגיה החדשה של החברה הם הגברת היעילות והפרודוקטיביות התפעולית. על מנת שתתאפשר הפחתת פליטת מזהמים במרכזי הערים לאפס, הרשויות מרחיבות את ההטבות הניתנות לTNT, כגון הסרת איסורי חניה ומתן גישה לאזורי טעינה ופריקה מעבר לשעות המקובלות. באמצעות שלושת הרכבים ברוטרדם וארבעת רכבים באמסטרדם, צי רכבי ההפצה החשמליים של החברה בהולנד יגדל לתשעה במספר".

 

סגן ראש עיריית רוטרדם פקס לנדברג: "שאיפתה של רוטרדם היא לקיים שירותי שילוח ללא פליטות מזהמים במרכז העיר כבר בשנת 2020. שאיפה זו מעוגנת בהסכם Green Deal להורדת פליטות מזהמים לאפס. אנו מברכים על הכנסת הרכבים החשמליים לפעילות, אשר יסייעו לכך שהאויר יהיה נקי במרכז והורדת זיהום הרעש הסביבתי".