דואר ישראל: גלעד תירוש מונה לתפקיד מנהל סחר החוץ

תירוש, ששימש לאחרונה כסמנכ״ל פיתוח עסקי בפליינג קרגו, יוביל את האסטרטגיה העסקית של פעילות הסחר המקוון בחברה, יעבוד מול חברות עמילות מכס והמכס, ויהיה בקשר עם נציגי תעופה וספנות בארץ ובעולם


13:46 ,28.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת דואר ישראל, בראשות חזי צאיג, יו״ר הדירקטוריון, אישר את המלצת ועדת האיתור למינוי גלעד תירוש לתפקיד מנהל סחר החוץ של החברה.

 

מחברת דואר ישראל נמסר כי בתפקידו יוביל תירוש את האסטרטגיה העסקית של פעילות הסחר המקוון בחברה, בתחומי היבוא והיצוא ויהיה אמון על ניהול מערך המכירות של השירותים הבינלאומיים, יעבוד מול גורמים בינלאומיים לרבות איגוד הדואר הבינלאומי, מנהלי דואר בעולם ואתרי סחר בינלאומיים, יעבוד מול חברות עמילות מכס והמכס, ויהיה בקשר עם נציגי תעופה וספנות בארץ ובעולם וניהול מו״מ לגבי תנאי הובלה, איכות השירות והתשלומים הכרוכים בכך ועוד.

 

תירוש, בן 38, מביא עמו ניסיון רב בתחום הלוגיסטי. בשש השנים האחרונות שימש במגוון תפקידים בחברת פליינג קרגו לרבות כסמנכ״ל פיתוח עסקי וניהל את הפעילות שסיפקה שירותים לוגיסטיים מתקדמים לחברות מובילות בארץ ובעולם וכן את התחום הקמעונאי בחברה. תירוש ניהל בתפקידו מאות עובדים. קודם לכן שימש במשך חמש שנים כמנכ״ל שתי חברות בנות בקבוצת הלוגיסטיקה והשילוח כסלו: VASM חברת לוגיסטיקה שמתמחה בפרויקטים לוגיסטיים מורכבים, ו׳אגד שיווק לרכב׳ המשווקת חלקי חילוף לרכב וצמיגים, מקבוצת כסלו. בחברות אלה ניהל תירוש צוותי מכירות ושיווק, לרבות ביצוע הדרכות מקצועיות, קידום מכירות, גבייה, והובלת פרויקטים חוצי חברה עם גורמי פנים וחוץ.

 

דני גולדשטיין, מנכ״ל דואר ישראל אמר: ״תחום הסחר המקוון הוא אחד ממנועי הצמיחה של החברה כאשר בשנת 2017 חילקנו למעלה מ-60 מיליון חבילות לציבור הרחב והרחבנו משמעותית את פעילותנו בתחום היצוא. ניסיונו העשיר של גלעד בתחומי הלוגיסטיקה וסחר החוץ יאפשר  לנו  להגיע לקהלים חדשים ולהמשיך ולצמוח גם בשנים הקרובות. אני מברך על הצטרפותו של גלעד לחברה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו חדש״.

 

תירוש, תושב קיבוץ משמרות, נשוי ואב ל-3, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה ולקראת סיום תואר במשפטים במכללה האקדמית למשפט ועסקים בר״ג.