דואר ישראל ו-Gett בשיתוף פעולה ראשון

משיקות את Gett Post שירות קבלת חבילות מסניף הדואר תוך חצי שעה. הזמנת השליחות מסניפי הדואר תתבצע באפליקציה של Gett תוך מעקב בזמן אמת במיקום ובפרטי השליח


13:21 ,12.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

דואר ישראל וחברת Gett (לשעבר גט טקסי) מכריזות על שיתוף פעולה ראשון, במסגרתו ניתן יהיה להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקצייתGett  תוך חצי שעה. המשלוחים המיועדים לפריטים במשקל עד 2 ק"ג יבוצעו באמצעות השליחים של שירות "Gett Delivery" באמצעות מוניות, על קטנועים או אופניים חשמליים. מחיר השליחות יהיה אטרקטיבי ואחיד ויעמוד על 35 שקלים בלבד למשלוח ברדיוס עד 4 ק"מ בלבד. בשלב ראשון, השירות יופעל כפיילוט בתוך תל אביב ובהמשך יורחב לאזורים נוספים.

 

תהליך ההזמנה פשוט ונוח; כאשר הלקוח יקבל מהדואר מסרון על הגעת החבילה או דבר הדואר הרשום לסניף, הוא יוכל לבחור שהפריט יגיע אליו תוך חצי שעה עם שליח של "Gett Delivery" עד הבית או אפילו בית הקפה או הפגישה בה הוא נמצא. במסרון עצמו מהדואר יהיה לינק לאפליקציית Gett. עם הלחיצה על הלינק, הלקוח יגיע לאזור "Gett Post", כאשר בו יופיעו נתוני החבילה וכו. על הלקוח יהיה ללחוץ על כפתור "הזמן חבילה" והחבילה תצא לכיוונו. לקוחות שיזמינו את השליחות ישלמו את התשלום עבורה בתוך האפליקציה ויוכלו לעקוב אחרי תהליך המשלוח כולל בפרטי השליח, שמו, נייד ליצירת קשר והמיקום המדויק שלו על המפה.

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר "בשנה האחרונה ביצענו שורה של צעדים, שמטרתם צמצום זמני ההמתנה בסניפים ושיפור חווית השירות ללקוחותינו. כחלק ממהלכים אלו חברנו ל-Gett שהיא אחת החברות המובילות בתחום החדשנות, מתוך מטרה להציע שירותים נוספים ללקוחותינו ולאפשר להם לבחור היכן לקבל את החבילות שהזמינו, וללא הגעה לסניפים. זוהי פעם ראשונה שדואר ישראל נכנסת לתחום השליחויות המיידיות (Impulse Delivery) המהווה תחום צומח בעולם והחיבור עם מותג כמו Gett יאפשר לנו להציע חוויה חדשה ושונה ללקוחות דואר ישראל.

 

לדברי מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "שנה לאחר שהושק תחום השליחויות המיידיות בGett אנו ממשיכים בהרחבת השירותים לתחומי צריכה נוספים. שיתוף הפעולה עם דואר ישראל, שלה מאות סניפים ברחבי הארץ ו8 מיליון לקוחות יאפשר לנו להרחיב את הפריסה שלנו ולהגיע לקהלי יעד חדשים שטרם התנסו בשירות. אנו ממשיכים במהפכה שמשנה את הרגלי היומיום של כל אחד ואחת. כפי ש Gett חסכה זמן יקר בדרך בה מזמינים מונית, כך שיתוף הפעולה ביןGett  לדואר ישראל יחסוך זמן יקר ללקוחות."

 

כזכור, בשנת 2015 השיקה Gett את "Gett Delivery" שמציע העברת חבילות ומסמכים, בלחיצת כפתור. מאז עשו שימוש בשירות אלפי לקוחות. מנתוני החברה עולה כי בחודש דצמבר הושלמו קרוב ל - 10,000 משלוחים. זמן הגעת שליח עומד על כ- 6 דקות בממוצע ואורך שליחות ממוצעת עומד על 26 דקות. השליחות הנפוצה ביותר בשירות היא מפתחות. לאחרונה הודיעה Gett על הרחבת השירות במסגרתו כל בעל רכב דו גלגלי או אופניים חשמליים, יכול להצטרף למערך השליחים של החברה. במקביל, החברה פתחה את שרותי השליחויות לכל סוגי בתי העסק, החל ממסעדות, דרך משרדים ועד אתרי סחר כאלו ואחרים.