המשטרה ורשות המסים סיכלו הברחת מעל 1 ק״ג קוקאין ארצה

משטרת ישראל בסיוע מכס נתב״ג עצרה לפני כשבועיים שני תושבי הקריות בחשד כי ייבאו ארצה סמים מסוג קוקאין, שהוסלקו באופן ייחודי בתוך ציורי שמן ונשלחו ארצה בדואר


12:12 ,02.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת המאבק של משטרת ישראל ורשות המסים נגד נגע הסמים ניהלה המשטרה בשבועיים האחרונים חקירה סמויה בשת״פ מקצועי ופורה עם רשות המסים - מכס נתב״ג, ורשויות אכיפה נוספות בחו״ל, בסיומה עצרה לפני כשבועיים שני תושבי הקריות (בני 18 ו-29) בחשד כי ייבאו ארצה סמים מסוג קוקאין, שהוסלקו באופן ייחודי בתוך ציורי שמן ונשלחו ארצה בדואר.

 

ראשיתה של הפרשה עם קבלת עדכון מחוקרי יחידת הסמים של מכס נתב״ג כי חבילה שנשלחה ארצה מפרו מכילה על פי החשד סם מסוג קוקאין. 

 

בהתאם לתכנית החקירה ועל מנת לחשוף ולעצור את העומדים אחרי העבירה, נבדקה תחילה הכבודה על ידי מעבדת הסמים בחטיבת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ועם קבלת האינדיקציה החיובית כי מדובר בקוקאין, המשיכה המשטרה לעקוב אחר החבילה עד העברתה לידי המזמין, כאשר את המסירה הפיזית של החבילה ביצעו בלשי משטרה שהתחזו לעובדי חברת השליחויות.

 

כאמור, עם קבלת החבילה בידי החשוד הראשון, נעצר קטין (נכון למועד העבירה) והועבר להמשך טיפול חקירות בתחנת המשטרה, כאשר בעקבות חקירה נחשפה זהותו של השותף - החשוד השני. שני החשודים נעצרו, והיום יוגש נגדם כתב אישום ע״י פרקליטות חיפה בבימ״ש המחוזי.