המשלוח זמין ומאובטח 24 שעות בלוקר אלקטרוני

זכיינית FedEx בישראל Flying Cargo Express מציעה שירות המאפשר ללקוח לקבל משלוחים פנים ארציים ובינלאומיים באמצעות הזנת קוד


00:00 ,11.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

Flying Cargo Express, זכיינית FedEx Express בישראל, מובילה מהפיכה במסירת משלוחים 24 שעות ביממה באמצעות לוקרים אלקטרוניים

לצורך ביצוע השירות חתמה החברה על הסכם בלעדי עם ByBox, המובילה בתחום הלוקרים האלקטרונים בבריטניה.

במסגרת ההסכם, Flying Cargo Expressתציע שירות חדשני של ByBox המאפשר ללקוחות לקבל משלוחים פנים ארציים או בינלאומיים בלוקרים אלקטרוניים מאובטחים באמצעות הזנת קוד משתמש, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

הלוקרים האלקטרוניים יוצבו במהלך ששת החודשים הראשונים של 2012 במתחמי תדלוק של פז, במרכזי קניות ובאוניברסיטאות ברחבי הארץ.

השירות החדשן מציג פתרון נוח ואמין ביותר לצרכנים הקונים באופן מקוון, או לטכנאי שטח המבקשים לאסוף ולמסור משלוחים שהזמינו במועד הנוח להם.

עם הגעת החבילה ללוקר האלקטרוני, הלקוח מקבל הודעת טקסט, או הודעת דואר אלקטרוני, ומאותו הרגע הוא יכול לאסוף את החבילה מהמקום הנוח לו, בסמוך למקום מגוריו או למקום עבודתו.

בעזרת השירות לא יצטרכו יותר לקוחות לתכנן את סדר יומם לפי צפי הגעת המשלוח, אלא יוכלו לאסוף אותו החל משעה 08:00 בבוקר.

השירות החדש מאפשר בנוסף ללקוח לעקוב אחר שרשרת האספקה של המשלוח בכל שלביה.

מנכ"ל פליינג קרגו אקספרס אודי דגן: "אנו שמחים לשתף פעולה עם ByBox, שהוכיחה את עצמה כשותפה אמיתית, כשעיצבה עימנו את הפתרון הנגיש והזמין ביותר לאיסוף ולמשלוח של חבילות באמצעות לוקרים אלקטרוניים הפועלים סביב לשעון. השותפות עם ByBox מספקת ללקוחותFedEx Express בישראל את החדשנות, הנוחות והביטחון הדרושים לנו. מחויבות זו, לאיכות ולשירות, צפויה להוביל למהפכה בשוק הפצת המשלוחים בישראל ולהוות תשתית מתאימה לשוק הסחר האלקטרוני המתפתח".