העצמה נשית של DHL אקספרס

החברה ציינה את שבוע האשה הבינלאומי בפעילות ללקוחות, עובדות ובנות זוג של עובדים. המנכ"ל יאיר ביטון ציין ש-46% מהקידומים ב-2014 היו של נשים


12:28 ,24.03.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר חגגהDHL  אקספרס את שבוע האשה הבינלאומי בפעילויות שנגעו בלקוחות ועובדות כאחד.

 

בחברה בה אחוז הנשים המנהלות (40%) גבוה מאחוז הנשים (37%), רואים חשיבות רבה במתן מקום להבעת הערכה וכבוד לעוצמה הנשית.

 

בתחילת השבוע נשלחה תקשורת ללקוחות החברה, ובה ברכה לכבוד יום האשה הבינלאומי ושאלה אישית ללקוחות: מי הדמות הנשית אשר מעניקה לך השראה? ב-DHL  אקספרס הופתעו והתגרשו מכמות התשובות המצחיקות, החכמות והמרגשות שהתקבלו.

 

ארבע סמנכ"ליות החברה (כספים, שירות, מכירות ומשאבי אנוש), שמהוות 50% מהנהלתה בישראל, הרכיבו את הוועדה שבחרה את התשובה המקורית והמרגשת ביותר, שזיכתה את הזוכה המאושרת בבילוי עם חברות בספא מפנק.

 

בהמשך השבוע הוזמנו עובדות ומנהלות DHL אקספרס יחד עם חברותיהן הטובות לערב שכולו הצדעה למין הנשי. בנות הזוג של העובדים הגברים בחברה לא הוזנחו והוזמנו גם הן, כאות להערכה הרבה על התמיכה אותה הן מעניקות לבני הזוג בבית.

 

הערב, שכלל ארוחת ערב, צילומים, שי מפנק שהוענק לכל משתתפת וצפייה בסרט, נפתח בדברי ברכה ופרגון של מנכ"ל החברה יאיר ביטון ל-300 הנשים שלקחו חלק. "אני גאה להוביל חברה שדוגלת בקידום פנימי ומתן תפקידים ניהוליים לעובדים מקצועיים עם ניסיון בתחום", אמר, "46% מהקידומים בשנת 2014 היו של נשים ו- 50% מהנהלת החברה הן סמנכ"ליות, שחלקן הגדול התחילו ב-DHL  בתפקידי קו ראשון והתקדמו. מתוך אמונה אישית בעוצמות ובחוזקות של המין הנשי, אני שמח על האפשרות לעצור ולהביע הערכתנו ללקוחות, עובדות ובנות זוג של העובדים שלנו". 

 

בתמונות:

  1. עובדות DHL אקספרס חוגגות בערב של העצמה נשית
  2. יאיר ביטון, מנכ"ל DHL אקספרס עם איריס זעירא , סמנכ"ל מכירות DHL אקספרס
  3. 4 חברות ההנהלה בוחרות את הלקוחה שזכתה בפרס