חברת DHL: מקום 8 בדירוג השנתי של 25 מקומות העבודה הטובים בעולם

הרשימה שמה דגש על חברות שמשקיעות בעובדים שלהן, יוצרות תרבות בעלת מוטיבציה לעובדים ומספקות הזדמנויות להתפתח ולהתקדם עבור עובדים מוכשרים במיוחד


10:28 ,29.10.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

 

חברת DHL Express זכתה להכרה ממגזין FURTUNE ומחברת Great Place to Work כאשר דורגה במקום השמיני ברשימת מקומות העבודה הטובים בעולם עבור 2017. הרשימה, הכוללת 25 חברות, שמה דגש על חברות שמשקיעות בעובדים שלהן, יוצרות  תרבות בעלת מוטיבציה לעובדים ומספקות הזדמנויות להתפתח ולהתקדם עבור עובדים מוכשרים במיוחד.

 

קן אלן, מנכ״ל DHL Express, ציין כי ״"להיות מוכר כאחד ממקומות העבודה הטובים בעולם הוא מקור עצום של גאווה לכל אחד בחברה. זוהי ההכרה המושלמת במחויבות שלנו ליצור את התנאים לעובדים המעורבים בעולם להתפתח ולשגשג בחברה הבינלאומית ביותר בעולם. הדירוג מבוסס על סקר אנונימי של אלפי עובדים, ולכן אנחנו נרגשים במיוחד לראות את ההשקעות שלנו במחלקת כוח-אדם באות לידי ביטוי עם קבלת פרס זה״.

 

רשימת ״25 מקומות העבודה הטובים מעולם״ ציינה את חברת DHL כבעלת שלוש נקודות חוזק עיקריות בהן חוסר משוא פנים - הענקת קידום בתפקיד על בסיס כישרון למי שמגיע להם בצורה הטובה ביותר; השתתפות - שיתוף העובדים בהחלטות ההנהלה בנושאים המשפיעים על עבודתם או סביבת העבודה; מידע - שיתוף העובדים במידע על נושאים חשובים ועל שינויים.

 

חברת  DHL Express מפעילה גם תכנית ייחודית להכשרת עובדים בשם Certified International Specialist (CIS) -  המאפשרת העצמת צוותים באמצעות ידע ופיתוח. למעלה מ -100,000 איש השתתפו ב- CIS עד כה, והמועצה הגלובלית לניהול של DHL Express תורמת באופן קבוע זמן להפעלה אישית של מפגשי למידה של CIS לעובדים מכל הרמות ברחבי העולם.

 

רג׳ין באוטנר, סגנית נשיא בכירה, ציינה כי חברת DHL Express מעסיקה למעלה מ-90 אלף מומחים בינלאומיים ביותר מ-220 מדינות ברחבי העולם. פעילות מחלקת משאבי האנוש שלנו משחקת תפקיד חשוב בטיפוח תרבות מנצחת ומבטיחה כי הרשת הגלובלית של החברה פועלת כצוות אחד. הודות לתכניות משאבי אנוש חדשניות, כגון 'שבוע הערכה', בה צוותי הניהול שלנו מפגינים את הכרת התודה שלהם על עבודתם הקשה של העובדים, המסע הגלובלי שלנו על מנת לקבל ולשלב מגויסים חדשים, וחגיגות ״העובד של השנה״ בהנחיית צוות ההנהלה העולמי, הצלחנו להכניס מוטיבציה בעקביות ולהניע את הצוות הגלובלי שלנו. להיות מדורגים במקום ה-8 בין מקומות העבודה הטובים ביותר בעולם היא הכרה נהדרת במאמץ זה, אשר בתורו מתורגם לאיכות שירות מעולה עבור הלקוחות שלנו״.

 

יותר מ -10 מיליון עובדים מ-6,600 חברות ברחבי העולם השתתפו בסקר השנתי של ״רשימת מקומות העבודה הטובים ביותר בעולם״. הדירוג שקלל והעריך את נקודות המבט של העובדים על נושאים כמו מנהיגות, תרבות ארגונית ואמון.