חברת DHL מרחיבה את סל השירותים המשלימים בארה"ב

החברה פתחה מרכז שירות בלב האזור המסחרי של מנהטן בו ניתן להשאיר ולקבל חבילות אקספרס באמצעות שליחים הצועדים ברגל


09:39 ,18.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL הודיעה כי היא הרחיבה את שירותיה בעיר ניו יורק עם פתיחתו של מרכז שירות באזור המסחרי של מנהטן. מרכז השירות אמור להעניק שירות עבור לקוחות המעוניינים בשילוח חבילות לחו"ל ויוכלו לעשות זאת כשהם הולכים ברגל למרכז השירות – שכן המרכז ממוקם בלב האזור המסחרי של מנהטן, ניו יורק.

 

מהחברה נמסר כי במקום להשתמש ברכבים היא החליטה לשמור על אופי "ירוק" של שירות והיא מעסיקה למעלה מ-10 שליחים אשר ינועו ברגל ויכסו שטח המקביל לחמישה מספרי מיקוד שונים.

 

כעת, משלוחי אקספרס בינלאומיים כגון מעטפות וחבילות קטנות מגיעים ליעדם מהר יותר – בדרך כלל לפני שעות הצהריים לרוב היעדים. מרכז השירות גם מציע דוכן שירות בו ניתן להשאיר משלוחים המיועדים למשלוח בינלאומי.

 

מחברת DHL נמסר כי "גם וול סטריט וגם DHL מעריכים עבודה מהירה, והשירות החדש שלנו מאפשר לספק את כל המסמכים שכל החברות שנמצאות פה זקוקות להן כל כך כל מנת להתקדם בעבודתן".

 

יונתן איבגי מחברת DHL מסר כי "השירות המשלים הנ"ל מצטרף לשורת פתרונות ההפצה ש- DHL אקספרס מפעילה באזורי הסחר של הערים הגדולות בארה"ב כגון פיזור באמצעות אופניים, מסוקים וצורות שילוח יצירתיות נוספות".