חברת UPS בישראל משיקה את מותג PickUP לאיסוף חבילות מתחנות פז

המותג PickUP מבית UPS מאפשר ללקוחות e-commerce לאסוף חבילות במאות הלוקרים הפזורים בתחנות הדלק פז ברחבי הארץ


14:01 ,09.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS ישראל עומלת מזה מספר שנים על פיתוח מענה חדשני שיחסוך ללקוחות ה-e-commerce את זמן ההמתנה לשליח. מותג PickUP מבית UPS בישראל, הינו מערך המאפשר ללקוחות סחר אלקטרוני איסוף פשוט ונוח של משלוחים בזמנים גמישים ובפריסה ארצית רחבה.

 

השירות מאפשר לבעלי אתרי סחר אלקטרוני להנגיש ללקוחותיהם שירות חדשני ומקיף בעת ביצוע ההזמנה, ובכך לחסוך את ההמתנה לשליח. בעת תהליך הרכישה הלקוח בוחר בשירות PickUP, ועל גבי מפה הנפתחת אוטומטית הוא בוחר בלוקר בתחנת פז או בחנות באזור מגוריו לאיסוף המשלוח. לאחר מכן הלקוח פשוט אוסף את החבילה בנקודה שבחר בזמן המתאים והנוח ביותר עבורו.

 

ליאור שגיא מנכ"ל UPS בישראל מציין כי "שירות PickUP מאפשר ללקוחות e-commerce לקבל את המשלוח בזמן ובמקום המתאימים להם מבלי להמתין לשליח. בזכות שיתוף הפעולה עם פז הלקוחות נהנים משליטה מלאה בבחירת מקום וזמן האיסוף. מערך הלוקרים התווסף לפריסה של אלפי נקודות מסירה בחנויות ברחבי הארץ".

 

מחברת UPS ישראל נמסר כי מערך ה-PickUP פועל באלפי חנויות ובתי עסק, באזורי מגורים המאפשרים ללקוח ליהנות משליטה מלאה בזמן ובמקום קבלת החבילה. במסגרת שיתוף הפעולה החדש עם פז, התווספו מאות לוקרים בפריסה ארצית במגוון תחנות דלק פז, מהם יוכלו הלקוחות לאסוף משלוחים בזמן ובמקום הנוחים להם.