חברת UPS: עלייה של 26% ברווח התפעולי ברבעון

החברה ציינה כי הזינוק ברווח התפעולי הושג הודות להשקעות בתחום האוטומציה ונהלי רכש אופטימליים חדשים. כיום כ-80% מהחבילות מטופלות במתקנים אוטומטיים, ונתון זה צפוי להגיע ל-85% בשנת 2020


14:03 ,28.10.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS מדווחת במסגרת פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה על צמיחה של 28% ברווח התפעולי של החברה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה מדווחת בנוסף על צמיחה של 9% בנפחים היומיים בהם היא מטפלת.

 

החברה דיווחה על הכנסות של 18.3 מיליארד דולר לעומת 17.4 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי עמד על 1.75 מיליארד דולר לעומת 1.58 מיליארד דולר אשתקד.

 

החברה ציינה כי הזינוק ברווח התפעולי - שהיה הגבוה ביותר בהיסטוריה של החברה ע״פ דברי דייויד אבני, מנכ״ל החברה – הושג הודות להשקעות בתחום האוטומציה, שינויים לטובת הצרכן במשלוחים מהירים יותר ונהלי רכש אופטימליים חדשים. פרקטיקות אלו הובילו את החברה להקטין את ההוצאות הצפויות עבור 2019 ו-2020 בכ-500 מיליון דולר.  

 

השינוי שעבר על החברה הוביל לכך שכיום כמעט 80% מהחבילות מטופלות במתקנים אוטומטיים, ונתון זה צפוי להגיע ל-85% בשנת 2020.

 

סמנכ״ל התפעול של החברה, ג׳ים ברבר, ציין כי החברה מוכנה לשבור שיא תפעולי נוסף במהלך עונת השיא הקרובה. השנה לחברה יש תשעה מטוסים חדשים בצי המטוסים שלה (שני מטוסים נוספים יתקבלו בקרוב) כמו גם שטח נוסף של 5 מיליון רגל רבוע של מרלו״גים אוטומטיים השווים בערכם ליכולת מיון של כ-400 אלף אייטמים בשעה.

 

החברה מציינת כי משקל ממוצע לחבילה הפך להיות קל יותר בחצי פאונד, וזאת לאור המשלוחים המהירים שנהפכו לסטנדרט. עוד מציינת החברה כי הנפחים המשונעים בטיפול בחבילות ״נקסט דיי״ צמח בכ-24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

ברבר הוסיף כי ״הודות לשינויים המבניים בשוק האי-קומרס, הנפחים המשונעים באוויר ממשיכים לצמוח בקצב היסטורי. אנחנו מצפים כי לביקושים חזקים בעונת השיא הקרובה כאשר משלוחי ׳נקסט דיי׳ הופכים להיות סטנדרט הן ב-B2C והן ב-B2B״.