חברת UPS תאפשר להחזיר מוצרים שהוזמנו אונליין

שירות חדש יאפשר לקונים אונליין למסור חזרה מוצרים שהוזמנו כאשר מסירת החבילות תתאפשר בעשרות נקודות פיק-אפ הפרוסות בישראל. רונן כהן: יש לספק ללקוחות את האפשרות להחזיר מוצר במידה ואינו תואם את דרישותיהם


10:51 ,17.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

שירות חדש של UPS בישראל יאפשר לקונים אונליין למסור חזרה מוצרים שהוזמנו מאתרי סחר מקוונים אשר הטמיעו את השירות. מסירת החבילות תינתן בעשרות נקודות Pick UP הפרוסות בישראל. לאחר החזרת המוצר, UPS תעביר את המשלוח ליעד המבוקש ותאפשר מעקב אחר סטטוס החזרת המוצר. כמו כן, בנקודות אלו יוכלו לקוחות למסור משלוחים המיועדים ליצוא, ולחסוך את זמן ההמתנה לאיסוף מהשליח. 

 

שירות PickUP מבית UPS בישראל, הינו מערך פתרונות אי-קומרס הכולל איסוף עצמי ממאות נקודות ברחבי הארץ, כגון מכולת שכונתית, מספרה, בית מרקחת ועוד. בנוסף, נקודות האיסוף העצמי כוללות גם את האפשרות לאסוף מלוקרים דיגיטליים מאובטחים בזמינות של 24/7 ופרוסים בתחנות דלק ברחבי הארץ. ברמה הטכנולוגית, מערך PickUP מלווה את הלקוח בהודעות ועדכונים למכשיר הסמארטפון אודות סטטוס המשלוח, ומאפשרים לו בחירה ותקשורת אינטראקטיבית.

 

רונן כהן, סמנכ״ל שיווק ומכירות ב-UPS בישראל, מציין כי: ״זירת הקניות הולכת ומשתנה, אתרי סחר מקוונים בישראל מבינים כי עליהם להתאים את עצמם לסטנדרט הגבוה ביותר ולספק ללקוחות את האפשרות להחזיר מוצר במידה ואינו תואם את דרישותיהם. סקרים מראים כי אפשרות ההחזרה עלולה להוות חסם קנייה ומדובר באפשרות בעלת משמעות גבוהה, בעיקר בתחום ההלבשה וההנעלה, אך גם בתחומים נוספים״.