להביא ניחוח ישראלי לחו"ל

לקראת תקופת החגים הקדימה DHL ישראל להשיק קטלוג מתנות למשלוחים בכל רחבי העולם


00:00 ,15.10.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית השיקה DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, ביחד עם חברת Marketier, קטלוג מתנות מקוריות בניחוח ישראלי, המתאימות למשלוח לרחבי העולם. השנה הוקדמה השקת הקטלוג בשל הביקוש הרב.

ניתוח שערכה DHL העלה כי ענף ההיטק הוא זה ששולח את הכי הרבה מתנות בתקופת החגים, עם 48% מכלל המתנות שנשלחו בשנת 2012. אחריו נמצא ענף התעשייה, עם 36% מכלל המתנות, ולאחריהם ענף הטקסטיל, עם 8% מהמתנות.

עוד עולה, שבשנת 2012 28% מכלל המתנות נשלחו לארצות הברית, כפליים ממספר המתנות שנשלח בשנת 2011. במקום השני נמצאת בריטניה, עם 15% מהמתנות, ולאחריה גרמניה, איטליה וצרפת. בין היעדים יוצאי הדופן ניתן למצוא את קניה, נמיביה ואוגנדה.

נתון מעניין נוסף הוא סוג המתנות המועדפות על ידי הישראלים. אם בשנת 2011 38% מכלל משלוחי המתנות כללו מארזי שוקולד, ב-2012 נתון זה כבר עמד על 56%. גם בזירת היין חל זינוק מרשים, מ-10% ב-2010 ל-21% שנה מאוחר יותר.

מנהל השיווק של DHL בישראל יונתן איבגי: "גם בעולם של עסקים גלובליים ותקשורת אלקטרונית, אנחנו חייבים לזכור שבסופו של דבר, אנו עובדים עם בני אדם, שאוהבים ומעריכים מחוות קטנות של תשומת לב. חג המולדוראשהשנההאזרחיהםמועדיםמצוינים לטפח את הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות, הספקים והעמיתים בחו"ל".

הקטלוג שהשיקה DHL ישראל מכיל עשרות מתנות תוצרת הארץ. בין השאר, ניתן למצוא בו מארזים המכילים יינות, שמן זית, דבש וקונפיטורות תוצרת הארץ, מארזי שוקולד, ספרי מתנה, מוצרי ספא, משחקי מנהלים מקוריים ואביזרים מעוצבים למשרד.

יצוין ששליחת מתנות לחו"ל כרוכה במאמץ רב ובידע של חוקי מכס והתרבות המקומית הנהוגה במדינת היעד. שירות המתנות של DHL בא במטרה לפשט את התהליך, כאשר האריזה ומסירת המתנה ליעדה בחו"ל מבוצעים על ידי DHL, כשללקוח נותר רק לבחור את המתנה המתאימה מאתר האינטרנט http://www.dhl-christmas.co.il.

הזמנת המתנות היא פשוטה ומתבצעת באמצעות שיחה למוקד הטלפוני של DHL. המתנות הנבחרות ישלחו, במועד הרצוי, באמצעות שירותי האקספרס הבינלאומיים של DHL ישראל לכל רחבי העולם. בנוסף, תהליך השילוח והאריזה המקצועית מבוטחים ללא תוספת תשלום, בשירות מדלת לדלת, הכולל דוחות אוטומטיים עד למסירת אחרונת המתנות.