על כדורגל, קבלת שבת והגשמת חלומות

נבחרת הכדורגל של DHL אקספרס ישראל חזרה מאליפות DHL Express Eurocup 2015 . והיה גם פרק ביהדות ובציונות


11:35 ,03.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

למעלה מ-3,000 עובדיDHL  אקספרס מ-40 מדינות אירופאיות התכנסו בסוף השבוע של 22-25 במאי בבלגיה לאליפות הכדורגל השנתית של DHL אקספרס.

 

באירוע נכחו שחקנים, שחקניות וגם מעודדות, במגוון רחב של תפקידים - מבלדרים ועד מנכ"לים, מנציגי שירות ועד מנהלי חשבונות. כולם חגגו סוף שבוע ספורטיבי כמשפחה אחת גדולה ותחרותית.

 

באליפות, שצבעה בצהוב למשך סוף שבוע מטורף אחד את העיירה הבלגית לומל (Lommel), השתתפו 48 קבוצות כדורגל ו-29 קבוצות מעודדות. בגביע הטורניר זכתה נבחרת ספרד, שניצחה בגמר את בריטניה, ומלך השערים הגיע מקרואטיה. את המקום הראשון בתחרות המעודדות לקחה נבחרת ה-Hub בלייפציג, למקום השני הגיעה צ'כיה ולשלישי שבדיה.

 

DHL אקספרס ישראל יוצגה על ידי משלחת בת 41 חברים, שכללה 18 שחקנים, ביניהם מנכ"ל החברה יאיר ביטון, 8 מעודדות ו-14 מלווים. עיקר המלווים נבחרו כאות הערכה על 20 שנות ותק ועשייה ב-DHL.  

 

הנבחרת הישראלית, שהורכבה מעובדי החברה בלבד, הפגינה יכולת טובה מאוד, לאחר 0:0 מול הנבחרת החזקה של איטליה וניצחון 0:4 על נבחרת המדינות הבלטיות, פספסה הקבוצה את העלייה לשלב הבא בגלל הפסד צורב לנבחרת פולין בדקה האחרונה, כתוצאה מבעיטת עונשין מ-11 מטר. אלעד קליימן, איש מכירות ושחקן לשעבר בהפועל תל אביב, אימן את הנבחרת לקראת הטורניר.

 

נבחרת המעודדות הישראלית גם היא הורכבה מעובדות החברה בלבד והובלה על ידי מרינה איידלין, נציגת שירות ותיקה. הקבוצה קיבלה תשואות מהקהל האירופאי, שלסיום זכה לראות מגן דוד אנושי.

 

ביטון: "זו היתה חוויה מעצימה ומרגשת, כזאת של פעם בחיים. המשלחת שלנו בלטה בהופעתה, באנרגיות האדירות שלה ובאווירה המיוחדת שיצרנו. עינת וולף, סמנכ"ל משאבי האנוש שלנו, הובילה את העידוד והאנרגיות שייחודיות רק לנו. קבלת השבת שערכנו עוררה הרבה עניין בקרב המשתתפים, וכמה מבכיריDHL  באירופה למדו בהזדמנות זאת פרק במסורת יהודית. באופן אישי, הרגשתי גאווה גדולה ותחושת ייצוג לא רק של הסניף הישראלי של DHL, אלא של מדינת ישראל כולה.

 

"חוויה מיוחדת היתה אימון שקיימו שחקני בית הספר לכדורגל של מנצ'סטר יונייטד, ש-DHL מעניקה לה חסות לוגיסטית. היה כיף ללמוד מהטובים ביותר, וזו היתה הגשמה של חלום ישן שלי. בשנה הקרובה אנחנו בהחלט מתכוונים להתאמן ברצינות לקראת אליפות 2016".

 

לאור הצלחת האירוע הוחלט לקיימו גם בשנה הבאה ואף לבחון אפשרות לתחרות גלובלית תחת הכותרת: "מונדיאל DHL אקספרס".