פדקס תעניק חסות לליגה האירופאית של אופ"א

במסגרת ההסכם, שתקף לשלוש שנים, יופיעו פרסומים של חברת בלדרות האקספרס בצידי המגרשים והחברה תשנע את הגביע למשחק הגמר


12:03 ,01.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרסFedEx  העולמית חתמה על הסכם עם התאחדות הכדורגל האירופאית אופ"א), במסגרתו היא תהפוך לנותנת החסות הראשית לליגה האירופאית בכדורגל.

 

החוזה הינו לשלוש שנים והחסות של פדקס תחל מעונת המשחקים הקרובה 2015/2016. בליגה האירופית של אופ"א משתתפות 192 קבוצות מ-54 מדינות, דבר המיישר קו עם הנוכחות הגוברת של פדאקס באירופה.

 

סגן נשיא לשיווק ותקשורת בפדקס אנדרו סלף: "הליגה האירופאית של אופ"א היא אחת מתחרויות הכדורגל החשובות ביותר באירופה, כך שהיא חסות מושלמת עבור FedEx, אשר יש לה מחויבות חזקה לקידום עסקים בכל אזור אירופה. החסות הזאת היא דרך נהדרת עבורנו לחזק את המחויבות והתשוקה של העובדים שלנו בכל השווקים שלנו באזור".

 

במסגרת החסות יופיעו פרסומים של פדקס בצדי המגרשים באצטדיונים השונים המשתתפים בתחרות ומסיבות העיתונאים שלפני המשחקים ימותגו בפרסומים של החברה. בנוסף, החסות תבוא לידי ביטוי גם בערוצים הדיגיטאליים של אופ"א במחשבים ובמכשירים סלולריים.

 

כמו כן, במסגרת הסכם החסות נחתם כי פדאקס תהיה אחראית על הובלת גביע הליגה האירופאית לאיצטדיון בו ייערך משחק הגמר בשלוש השנים הקרובות.

 

הסכם החסות הנ"ל מצטרף לשותפויות רבות של חברת פדקס בעולם הספורט בשנים האחרונות, בניהן: חסות לסבב הטניס העולמי ATP, חסות לגביע ריידר 2014, חסות לליגת ה-NFL וחסות לסבב ה-PGA.