קבוצת DHL מסייעת לנפגעי רעש האדמה באקוודור

משלחת של מתנדבים, עובדי Deutsche Post DHL, מספקת מתחילת השבוע תמיכה לוגיסטית בניהול וקליטת משלוחי הסיוע בשדה התעופה שבעיר Manta שבאקוודור


11:36 ,02.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת Deutsche Post DHL, ספקית שרותי הלוגיסטיקה מהגדולות בעולם, שלחה השבוע משלחת סיוע לשדה התעופה Eloy Alfaro שבעיר Manta באקוודור, לאחר שרעידת אדמה קשה בעוצמה 7.8 בסולם ריכטר היכתה את המדינה בשבת האחרונה.

 

נציין שרעידת האדמה הקשה גבתה את חייהם של למעלה מ- 400 אנשים ולמעלה מ- 2400 פצועים. אלפי אנשים נותרו ללא קורת גג והם ללא גישה למים, מזון ותרופות.

 

שעות ספורות לאחר האסון הגיעה משלחת המתנדבים של DHL והם החלו מאז לספק בהתנדבות תמיכה לוגיסטית בתאום כל חבילות הסיוע ההומניטרי, בקליטתם ובהפצתם לאזורי האסון ברחבי המדינה.

 

מנהל המשלחת של DHL גילברט קסטרו תיאר את המצב: ״כאשר מתרחש אסון טבע מסוג זה נדרשת תגובה מהירה בכדי שניתן יהיה לשלוח אספקה לאנשים במצוקה. המפתח הוא בטיפול יעיל ומקצועי בכל משלוחי הסיוע המגיעים בפרק זמן קצר וכאן אנו נכנסים לתמונה. בהסתמך על היכולות והנסיון הלוגיסטי של מתנדבי DHL ניתן לספק תמיכה פרקטית ואפקטיבית בשדות התעופה כדי להבטיח טיפול מהיר ומאורגן בכל סוגי חבילות הסיוע, החל ממים ומזון ועד למרפאות שדה״.