רונלדו מבקיע עם TNT

מותג ההנעלה של כוכב קבוצת ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל נעזר במערך הלוגיסטי של TNT לשילוח בינלאומי, מכס והפצה


13:00 ,03.09.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT פורטוגל מסייעת לאגדת הכדורגל ואייקון האופנה כריסטיאנו רונאלדו להרחיב את עסק ההנעלה החדש שלו.

 

CR& Footwear היא התוספת  האחרונה למותג הלייף סטייל היוקרתי, שהושק בשנת 2013 עם מגוון מוצרי הלבשה במיתוג עצמי, כאשר חלוץ ריאל מדריד וקפטן נבחרת פורטוגל מוציא לשוק קולקצית טי-שרט מצליחה. וכעת, עם TNT לצידו, CR7 מבקיעה אל שוק ההנעלה.

 

TNT  אוספת את הנעליים מהמרכז הלוגיסטי  של החברה בVila Nova de Gaia- ומספקת אותן ללקוחות ברחבי העולם, כאשר 50% מההזמנות מגיעות מצרכנים בארה"ב.

 

החברות הטמיעו מנגנון אשר מבטיח מעקב מלא ויעילות גבוהה לשילוח בינלאומי מרגע קבלת ההזמנות מהלקוחות עד לרגע קבלת המוצרים, וכן נהלי מכס יזומים אשר מתבצעים כבר כאשר לקוח מבצע הזמנה, כך שכל משלוח ניתן לייצוא באותו היום בו הוא נאסף.

 

" TNTהציגה את ההצעה הטובה ביותר, מספקת ידע מוצק ומקצועי לפתרונות השינוע שאנו צריכים ומציעה תמיכת לקוחות טובה", אמר ג'או מצ'אדו, מנהל התפעול של CR7 הנעלה.

 

"TNT לחלוטין הינה רשת של אנשים. לדוגמא, רובן של בקשות האיסוף המיידיות שלנו נפתר כבר בשלב יצירת הקשר עם בלדרי החברה. כאשר יש צורך בשינוע נפח נוסף, או איסוף מאוחר יותר, אנו פונים ישירות לבלדר, שתמיד מוצא פתרון כדי לאפשר את האיסוף. זהו המהות של שירות לקוחות מצויין ואנו מעריכים את ההיבט האישי המיוחד המוטמע בשירות הלקוחות של TNT. ב-CR7  הנעלה אנחנו מרגישים שאנו יכולים לסמוך על האנשים של TNT כדי לעזור לנו בכל שידרש".