בריטיש איירווייס ישראל חגגה 75 שנות פעילות

הטיסה הראשונה של בריטיש איירווייס לאזור נחתה על הכנרת בסוף שנת 1931. 75 שנה אחרי, חברת התעופה ציינה את המאורע באירוע חגיגי, בהשתתפות בכיריה


00:00 ,14.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הציגה את מחלקת העסקים החדשה Club World
 
הטיסה הראשונה של בריטיש איירווייס לאזור נחתה על הכנרת בסוף שנת 1931. 75 אחרי, חברת התעופה ציינה את המאורע באירוע חגיגי, בהשתתפות בכיריה: פט גאפי- מנהל אזור אירופה ואפריקה, דייויד ראושם- מנהל מסחרי למזרח ומרכז אירופה ולצפון אפריקה, וקריסטיאן פורנשון- מנהל מסחרי לדרום-מזרח אירופה.
 
כמו כן, הטיסה החברה לארץ לצורך האירוע, שנערך ב-9 במאי 2007, מושב של מחלקת העסקים החדשה Club World אותה השקה לפני כחצי שנה, מלווה בתצוגה ייחודית של מגוון האביזרים וכלי האוכל, המשמשים את הנוסעים במחלקה. מחלקת העסקים החדשה תושק בעתיד גם בקו תל אביב – לונדון.

בריטיש איירווייס השקיעה 100 מיליון ליש"ט בשדרוג מחלקת העסקים, והיא כוללת מאפיינים  חדשניים ביניהם: מושבים נוחים ורחבים יותר, המתקבעים באורך 2 מטרים בתנוחת Zייחודית המאפשרת לגוף לשבת בתנוחת אידיאלית לצפייה בסרטים או להירגעות. כל מושב כולל מגירת אחסון לפריטים אישיים (דוגמת נעליים, מחשב אישי או תיק),
 
פט גאפי, מנהל אזור אירופה ואפריקה בבריטיש איירווייס, אומר: "בריטיש איירווייס עברה כברת דרך בשירותים והמוצרים אותם היא מספקת ללקוחותיה העסקים - מכסאות הקש שהיו במטוסי החברה בשנות ה-20 ועד למושבים המשוכללים והמודרניים של מחלקת העסקים החדשה כיום. אנו דוגלים בעמידה בחזית החדשנות בכל הקשור להענקת שירותים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר ללקוחותינו בכל העולם וגם בישראל."
 
במהלך האירוע, שנערך בבית שגריר בריטניה, טום פיליפס, ברמת גן, נערכה תצוגת אופנה ייחודית, בה הוצגה אופנת האוויר של החברה, בהנחייתה של השחקנית אביטל דיקר: מדי דיילי בריטיש איירווייס משנות ה- 40 ועד היום. התצוגה כללה פריטים ייחודיים דוגמת מדי שמלה עשויה מנייר, אשר עוצבה במיוחד לטיסות לאיים הקאריביים בשנות השישים.
 
לאירוע הוזמנו שר העבודה והרווחה- מר יצחק הרצוג, כאורח כבוד, בכירי המשק, לקוחות החברה וסוכני נסיעות נבחרים.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "בריטיש איירווייס היתה חברת התעופה הראשונה לפעול באזור, עוד לפני הקמת מדינת ישראל, והיא מהווה חלק מההיסטוריה התעופתית פה מאז שנת 1931, עת הפעילה טיסות שנחתו בכינרת. עם השנים, עברה פעילות מטוסי החברה, על גלגוליה הקודמים, לנמל התעופה לוד, שהפך עם השנים לנמל התעופה בן גוריון, והפכה לאחר מחברות התעופה המסחריות הגדולות והמכובדות בארץ."

"אני גאה על שבריטיש איירווייס רואה בישראל שוק אסטרטגי, ועל כן משקיעה גם במוצרים אותם היא מפעילה בקו תל אביב – לונדון", הוסיפה קטן.