ANA נכנסת לשוק הישראלי

חברת התעופה הגדולה ביפן תציע טיסות לטוקיו דרך מגוון יעדים באירופה, עם קישורים ל-120 יעדים בתוך יפן


11:27 ,08.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן אול ניפון איירווייס (ANA) מצטרפת באופן רשמי לשוק הישראלי.

 

החברה תציע החל מהיום (ג') לנוסעים הישראלים טיסות במחירים מיוחדים של החל  מ-1,048 דולר הלוך חזור כולל מסים בקו תל אביב-טוקיו.

 

בשלב הראשון תציע ANA לנוסעים הישראלים כרטיסי טיסה לטוקיו ולכ-120 ערים בתוך יפן אליהם מגיעה החברה, כשהטיסות דרך מספר ערים מרכזיות באירופה בהן החברה פועלת, כמו פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, בריסל, לונדון ופריז ומשם בטיסות ישירות של ANA לטוקיו. הטיסות במטוסים החדשים של ANA כמו בואינג 787-9 דרימליינר ו- 787-8.

 

הטיסות מישראל לאירופה, שכלולות כבר במחיר הכרטיס שיימכר על ידי ANA, יבוצעו על ידי חברות אל על, בריסל איירליינס ולופטהנזה.

 

במקביל לכניסתה לשוק הישראלי הצטרפה ANA למערכת הבי.אס.פי המקומית, המאפשרת לסוכני הנסיעות הישראלים לראשונה למכור ולכרטס בעצמם ובמיידי את כרטיסי הטיסה של החברה.

                                    

ANA מפעילה כיום 74 קוים בינלאומיים ו-120 קווים בתוך יפן. לחברה יש 35 אלף עובדים וצי של 243 מטוסים. בשנת 2014 החברה הטיסה 50.4 מיליון נוסעים. אול ניפון  חברה בברית התעופה סטאר אלייאנס משנת 1999 ויש לה שיתופי פעולה עם יונייטד איירליינס בקווים הטרנס-אטלנטיים ובאסיה ועם לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן בקווים שבין אירופה ליפן.

 

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ: "אני מברך את חברת אול ניפון איירווייס על החלטתה החשובה להצטרף כבר עכשיו לשוק התעופה הישראלי. ההחלטה היא הרבה בזכות הסכם התעופה עליו חתמנו עם יפן בקיץ האחרון, הסכם המהווה המשך ישיר למדיניות שאני מתווה לפתוח את השמיים לתחרות. אני מאמין שתוספת טיסות ויעדים ביפן תביא להורדת מחירי הטיסות ליפן, כמו גם להגדלת מספר התיירים שיגיעו לישראל, ובמקביל תחזק את הקשר התחבורתי והכלכלי החשוב בין שתי המדינות. זהו צעד חשוב ומשמעותי וכולי תקווה שנראה בהמשך גם פתיחת טיסות ישירות וסדירות מישראל ליפן. זוהי כוחה של תחרות שנעשית בצורה נכונה".                                                                          

 

איש התעופה והתיירות הוותיק יקי כהן שנבחר להיות מנהל אול ניפון איירוייס (GSA) ישראל: "אני נרגש וגאה עם הצטרפותה של אול ניפון איירווייס לשוק הישראלי והתחלת מכירת הכרטיסים מתל אביב לטוקיו וליעדים נוספים ביפן.  כעת הנוסע הישראלי יוכל ליהנות מחוויות טיסה איכותית ביותר שמציעות טיסות ANA, שתהפוך את יפן וישראל לנגישות יותר מתמיד".