LOT נבחרה לחברה המובילה במרכז ומזרח אירופה

חברת התעופה הפולנית LOT Airlines זכתה בפרס המגזין הבריטי Business Traveller כחברת התעופה הטובה ביותר במרכז ומזרח אירופה לשנת 2011. שופטי התחרות היו קוראי המגזין שדירגו את LOT על פי קריטריונים של מצוינת בשירות ללקוח


00:00 ,10.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הפולנית LOT Airlines זכתה השבוע בפרס הראשון בתחרות של המגזין הבריטי Business Traveller. חברת LOT זכתה במקום הראשון כמובילה בתחום התעופה במרכז ומזרח אירופה לשנת 2011, וגברה בין השאר על MALEV ו- CSA Czech Airlines (שזכו במקום השני והשלישי בהתאמה).

שופטי התחרות השנתית של ה- Business Traveller הם קוראי המגזין, שנמכר בתפוצה של 55 אלף עותקים ברחבי בריטניה ואירופה. בחברה ציינו כי עם הזכייה בפרס, ממצבת עצמה LOT, כחברה הנבחרת ביותר על ידי הצרכנים באירופה.

את הפרס קיבלה הנהלת LOT בטקס חגיגי שנערך באולם הנשפים של מלון Kingston's Royal Garden בהנחייתו של הסופר והעיתונאי הבריטי ג'ון המפריס.

נציין כי LOT הינה חברת התעופה הלאומית של פולין. החברה הוקמה בשנת 1929 והינה אחת מחברות התעופה הותיקות בעולם. מצבת כלי הטיס של החברה כוללת 50 מטוסים, ביניהם מטוסי בואינג מדגמי 737, 767, מטוסי אמבריאר וכן מספר מטוסי טורבו-פרופ מתוצרת חברת ATR לטיסות פנימיות.

בשנת 2003 הצטרפה LOT לברית חברות התעופה סטאר אליאנס והיא מחזיקה בנתח שוק של כ- 50% מנתיב ת"א–וורשה עם מחזור מכירות שנתי של כ- 8 מיליון דולר.

את חברת LOT מייצגת בישראל חברת אופן סקיי.