RJ מטענים זכתה לתקן ISO

חברת התעופה של ירדן מתכוונת לפתוח קווים חדשים להובלת מטענים לווינה, קאבול ודלהי ובנוסף היא בוחנת טיסות מטען ליעדים במזרח אפריקה


00:00 ,10.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

זרוע המטענים של חברת התעופה המלכותית של ירדן Royal Jordanian זכתה לתקן ISO 9001:2008 לניהול מערכות איכות ואספקת שירותי הובלת מטענים ומכירות.

התקן הוענק לחברה הירדנית על ידי הארגון הבינלאומי לתקנים The International Organization for Standardizationבאמצעות המלווה מטעם החברה השוויצית SGS וזאת עד לשנת 2014.

 

זו הפעם הראשונה בה זוכה זרוע המטענים של החברה הירדנית לתקן מעין זה ובחברה מקווים שתהייה לדבר השפעה חיובית על נתוני הפעילות שלה בתחום המטען. אישור התקן כולל גם את מחסני החברה המשתרעים על שטח של 17,000 מטר מרובע ומשרדי המכירות וכן פעילות טרמינל המטענים הממוחשבת ומערכות המידע.

 

נציין כי בכוונת החברה הירדנית לפתוח קווים חדשים להובלת מטענים לווינה, קאבול ודלהי וכן לבחון ביצוע טיסות מטען ליעדים במזרח אפריקה.

נזכיר כי חברת התעופה הירדנית מפעילה שני מטוסי מטען מדגם איירבוס 310 המסוגלים כל אחד לשאת 38 טון והיא מבצעת טיסות קבועות לדובאי, קהיר, חרטום, מאסטריכט, אלג'יריה, בגדאד, לונדון, לרנקה, אתונה ותל אביב.