SWISS תגיש מטעמים ממסעדת איינשטיין עטורת הפרסים

החל מחודש ספטמבר ועד סוף חודש נובמבר 2016, תגיש SWISS מעדנים קולינריים מקנטון סנט-גאלן, ללקוחות הפרימיום שלה


13:47 ,04.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה  SWISS תציע לנוסעיה מטעמים מיוחדים מקנטון סנט-גאלן. מדובר בפרק נוסף במסגרת התכנית הקולינרית "הטעם של שוויץ", המתמקדת הפעם ביצירות גסטרונומיות מבית היוצר של השפים ממלון ומסעדת איינשטיין מהעיר סנט-גאלן.

 

נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים של SWISS בטיסות ארוכות משוויץ יוכלו לבחון מבין המטעמים של קנטון סנט- גאלן החל מה-1 בספטמבר ועד ה-30 בנובמבר.

 

אזור סנט-גאלן במזרח שוויץ, על ההיסטוריה שלו, אנשיו ונופיו, הינו מקור השראה לכל החושים האנושיים. בשלושת החודשים הבאים, כל הטיסות הארוכות הממריאות משוויץ יגישו יצירות מיוחדות ממסעדת איינשטיין גורמה עטורת הפרסים הממוקמת במלון איינשטיין בעיר סנט-גאלן. המטבח הצרפתי האוונגרדי של המסעדה מתגאה בכוכב מישלן אחד וב-17 נקודות של מדריך גו-מיו מאז 2015. הארוחות החדשות והבלעדיות שבתפריט תוכננו במיוחד עבור הטיסות של SWISS והן פרי עבודתם של צמד השפים סבסטיאן זיר ומוזס סלאן.

 

נוסעי המחלקה הראשונה של SWISS ייהנו ממטעמים כגון סלמון מצופה פאנקו עם ריזוטו קוקוס צ'וי פאק וקינוח של מוס עם תפוח גרנד סמית וגלידת אגוז.

 

 למחלקת העסקים רקחו שני השפים מנה ראשונה חלומית של דג טרוטה מבושל למחצה עם סלסת תפוחי עץ וג'לי, טפיוקה מלפפונים וחרדל שחור, מבחר של שתי מנות עיקריות לרבות עוף בנוסח אלפשטיין ברוטב יין שרי, פולנטה עם כמהין ותבשיל גזר וקישואים, למנה האחרונה יתענגו נוסעים מחלקת העסקים של SWISS ממוס שזיפים וקינמון עם לפתן שזיפים ואמרטי וקרמבל אגוזי מלך.

 

בנוסף יוצע לנוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים מבחר גבינות שוויצריות משובחות, בהן שאלרהוקר ממחוז טוגנבורג. קנטון סנט-גאלן ידוע גם ביינות מצוינים ואורחי SWISS יוכלו ללגום את המשובחים שבהם, כגון ברנקר שרדונה 2015 והוקלישטיין פינו נואר מ-2012. שני היינות נבחרו בקפידה על ידי מאסטר המלון, שטפן ניטשה.