TUS Airways השיקה קו ישיר תל אביב-לרנקה; בהמשך השבוע יושק גם קו מחיפה

מנתב"ג תפעיל החברה בלוח הקיץ שבע טיסות שבועיות ומחיפה שתיים; בהמשך יושק גם קו מלרנקה לכרתים


11:03 ,11.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הקפריסאית החדשה TUS Airways השיקה השבוע קו טיסות שבועי ישיר תל אביב-לרנקה.

 

החברה תפעיל שבע טיסות שבועיות בקו, בעלות של 59 אירו לכיוון. החל מיום חמישי הקרוב (14 באפריל) יחל לפעול קו חיפה-לרנקה, בו יוצעו שתי טיסות שבועיות, בעלות של 39 אירו לכיוון.

 

אמר ניקולס פאפאנדרו, מנהל בכיר בחברת התעופה: "TUS Airways מציעה לנוסע הישראלי מוצר מצוין, הכולל לוח זמנים מגוון, מחירים אטרקטיביים ובעיקר נסיעה נעימה וקצרה במיוחד. אצלנו הזמן הממוצע מרגע עליית הנוסע הראשון למטוס ועד ההמראה הוא כ-10 דקות, וכך גם בנחיתה".

 

TUS Airways ("The Ultimate Schedule") יצאה לדרך באופן רשמי לאחר אישור לוח טיסות הקיץ. בהמשך חודש אפריל מתכננת החברה לפתוח גם קו טיסות חדש מלרנקה לכרתים.

 

מטרת החברה החדשה הוא לחבר את קפריסין עם המדינות האזור הקרובות לה, וכן לתת מענה לחלל שנוצר עם קריסתה של חברת התעופה  Cyprus Airways. נמל הבית של החברה הוא בלרנקה, ממנה יפעלו טיסות ליעדים שונים, מלבד ישראל, גם ליוון, ירדן, מצרים ולבנון, כולל לשדות תעופה משניים כמו: חיפה, אילת, אלכסנדריה, שארם א-שייח' ולוקסור. מטרת החברה היא לטוס ל-16 יעדים שונים מקפריסין בשלב הראשון.

 

צי החברה מורכב ממטוסים בגודל בינוני וקטן מסוג Saab2000, שהינו מטוס הטורבו פרופ' סילון המהיר בעולם, ו- Saab340B,  בתצורת מושבים של 50 ו-34 מושבים (בהתאמה). המטרה היא לפקוד כל יעד מתוך היעדים המתוכננים בין פעמיים לשלוש פעמים בממוצע ביום.