אורי גורן מונה למנהל השיווק הדיגיטלי של אל על

גורן הקים את מחלקת השיווק והמכירות הדיגיטליות של שטראוס מים, כשלפני כן עבד במגוון תפקידים בפלאפון


12:22 ,18.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

אורי גורן מונה למנהל מחלקת שיווק הדיגיטל באל על.

 

גורן הוא בעל תוארBA  בכלכלה ותקשורת ותואר שני במינהל עסקים, עם התמחות בשיווק, ובעל ניסיון של 15 שנים בעולם השיווק.

 

בתפקידו הקודם הקים גורן וניהל את מחלקת השיווק, השירות והמכירות הדיגיטלית בשטראוס מים, לרבות תחום החדשנות וייזום שיתופי פעולה מסחריים בפלטפורמות הדיגיטליות. במסגרת תפקידו הוביל לצמיחה של מאות אחוזים בפעילות המכר הדיגיטלית לגיוס לקוחות חדשים, להסטה של עשרות אחוזים מהפניות למוקדי השירות למיקוד פעולות בפלטפורמות הדיגיטליות ועוד.

 

תחת הנהגתו זכתה שטראוס מים בפרס המי"ל 2014 על שירות טכנאי בקליק.

 

קודם לשטראוס עבד גורן במשך שש שנים במגוון תפקידים בחברת פלאפון, בין השאר היה בצוות שהוביל את השקת ומיתוג רשת High Speed GSM.

 

את תחילת דרכו המקצועית החל גורן ב2001 במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי.

 

ראש אגף שיווק באל על עינת ינאי: "עולם התעופה והתיירות הינו אחד הקטליזטורים בעולמות האונליין בעולם. אל על, כאחת החברות הגדולות במשק הישראלי, המשקיעה בעולמות אלו בראיה גלובלית בכלל השווקים העולמים בהם אנו פועלים ומפעילה עשרות אתרים ואפליקציות ברחבי העולם, שמה דגש מרכזי בפעילות השיווקית והמסחרית בזירה זו. אנו מברכים על הצטרפותו של אורי לצוות מערך השיווק באל על. אורי הוא בעל ניסיון עשיר בעולמות השיווק במגוון עולמות תוכן, ובפרט בעולמות הסחר האלקטרוני על כלל נגזרותיו ועולם המובייל. הוא אמור להצעיד את החברה לשלבים מתקדמים עוד יותר בעולמות האונליין".