אל על: הבנות עם נציגות העובדים והטייסים

הצדדים יפעלו בימים הקרובים לגיבוש פרטי ההבנות וחתימת הסכם מחייב. אמש נערך מפגש משותף בין יו"ר ההסתדרות, מנכ"ל החברה ונציגי הוועדים בחברה


10:54 ,28.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אל על דיווחה הבוקר כי אמש הגיעה החברה להבנות עם נציגות העובדים ביחס לנושאים השונים שהיו במחלוקת גם בקשר לסוגיות הנוגעות למגזר הטייסים בחברה.  

 

עוד נמסר מאל על כי הצדדים יפעלו בימים הקרובים לגיבוש פרטי ההבנות וחתימת הסכם מחייב. לפי ההסכמות, הטייסים ייענו לדרישה להפסיק את פיצולי הטיסות, ואילו ההנהלה מצדה התחייבה לא להשתמש במטוסים חכורים - אלא במקרים חריגים

 

ההבנות התקבלו לאחר מפגש משותף של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל חברת אל על דוד מימון ונציגי הוועדים בחברה. המגעים בין הצדדים נערכו בהשתתפות יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל.

 

הצדדים ישובו וייפגשו היום (ב') בליווי הצוותים המשפטיים במטרה לעגן את ההבנות שהושגו בהסכם כולל שמביא לסיום המשבר בחברה. הנהלת החברה ועובדיה יפעלו בשיתוף פעולה על מנת להחזיר את העבודה בחברה לסדרה באופן מלא, לטובת ציבור הנוסעים וכלל עובדיה.

 

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: "אני שמח שהצלחתי לגשר על הפערים בין הצדדים וזאת מתוך הבנה משותפת כי הצלחתה של אל על תמשיך להתבסס על ההון האנושי בחברה, מעובדי הקרקע, דרך צוותי האוויר ועד קברניטי הטיסות. כולי תקווה שהדרך המורכבת שעברנו תביא לחיזוק האמון בין העובדים להנהלה ותסייע בבניית מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה". 

 

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, הצטרף לדברי יו"ר ההסתדרות והוסיף: "אני מברך את הצדדים על כך שעשו מאמצים על מנת להגיע להבנות. חברת אל על היא עדיין החברה הלאומית של ישראל ועל ההנהלה כמו גם על העובדים, מוטלת החובה להמשיך ולשמור על החברה ככזו. אמשיך ללוות את הנושא גם בעתיד ואדאג שהאירועים האחרונים לא יחזרו על עצמם".

 

דוד מימון, מנכ"ל חברת אל על, אמר: "ברצוני להודות ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על הירתמותו שהביאה לסיום המשבר. כמו כן אני מודה ליו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל על מעורבותו. כולנו ביחד, ההנהלה ועובדי חברת אל על נשנס מותניים למען הצלחת המוביל הלאומי והשירות לציבור הנוסעים הנאמן".  

 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אבי אדרי, ציין: "אני גאה בכל הצדדים שהשכילו להחזיר את אל על למקומה הראוי כמוביל הלאומי והאמין במדינת ישראל. אני תקווה שהצדדים ימשיכו לנהל מערכת יחסי עבודה תקינה לטובת הציבור, לטובת העובדים ולחוסנה של החברה".