אל על ו-Qantas חתמו על מסמך הבנות לקראת הסכם קוד שייר

ההסכם נחתם היום בסידני במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול, מנכ"ל אל על דוד מימון ומנכ"ל חברת התעופה האוסטרלית גארת אוונס


10:15 ,23.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל אל על דוד מימון ומנכ"ל חברת התעופה האוסטרלית QANTAS גארת אוונס חתמו היום (חמישי) בסידני על מסמך הבנות והעמקת שיתוף הפעולה בין החברות לקראת הסכם קוד שייר. ההסכם נחתם במהלך  פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול.

 

הסכם הקוד שייר החדש יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה באוסטרליה ובאסיה ויאפשר לצבור ולהשתמש בנקודות הנוסע המתמיד.

 

בכפוף לאישור הרשויות, עם אישור הסכם הקוד שייר בין שתי חברות התעופה, יוכלו נוסעי אל על לטוס במספר טיסה של החברה מישראל אל מגוון יעדים רחב באוסטרליה ובאסיה ומשם לישראל, בנוחות ובגמישות מקסימלית. בנוסף, יתאפשר חיבור טיסות קוואנטס ליוהנסבורג ומשם בטיסת אל על לישראל.

 

בהמשך למסמך ההבנות שנחתם היום מתכננת קוואנטס לצרף את הקוד שלה לטיסות אל על להונג קונג, בנגקוק, יוהנסבורג ותל אביב. אל על מתכננת לצרף תחת הקוד המשותף את סידני, מלבורן, בריסביין והונג קונג וטיסות מסידני לבנגקוק ומסידני ליוהנסבורג. ההסכם כפוף לאישור הרשויות וצפוי להיחתם במהלך 2017.

 

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו גאים להרחיב את השותפות המסחרית עם חברת התעופה QANTAS. ההסכם של אל על עם QANTAS הינו מהלך חשוב  אשר פותח בפני הנוסעים  אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל לאוסטרליה. אוסטרליה היא יעד מתפתח עבור הישראלים וההסכם משקף את אסטרטגיית אל על - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל."

 

גארת אוונס, מנכ"ל QANTAS: "הסכם הקוד שייר הוא חלק מהאסטרטגיה של המוביל האוסטרלי הלאומי לתת ערך מוסף ואפשרויות טיסה נוספות לנוסעים, באמצעות בניית שותפויות עם חברות תעופה.

אנו שמחים להדק את שיתוף הפעולה עם אל על, ולהוסיף את תל אביב, המהווה יעד פופולרי לנוסעים האוסטרליים, שלהם משפחה וחברים, יחד עם הנוסעים המתמידים שלנו שישמחו להוסיף יעד זה לרשת היעדים שלנו. אין טוב יותר מהעיתוי הנוכחי, שבו חברות אוסטרליות רבות מפתחות עסקים עם סטארטאפים וחברות טכנולוגיה מתקדמות בישראל. נשמח לסייע ליזמים בשתי המדינות לפתח הזדמנויות חדשות".

 

חברת Qantas נוסדה ב-1920 בקווינסלנד ונחשבת כיום לאחד המותגים המובילים באוסטרליה. קבוצת Qantas מפעילה כ-7300 טיסות בשבוע וביחד עם שותפי הקוד שייר וברית התעופה oneworld מציעה טיסות ליותר מ-1200 יעדים בעולם, ומטיסה כ-50 מיליון נוסעים בשנה. החברה דורגה כאחת מעשר חברות התעופה הטובות בעולם על ידי Skytrax, זכתה בפרסים רבים, והוכתרה השנה בפעם הרביעית כחברת התעופה הבטוחה בעולם.