אל על: טיסת הבכורה למיאמי המריאה אמש מנתב״ג

החברה תבצע שלוש טיסות שבועיות ליעד החדש במטוסי בואינג מדגם 777-200. דוד מימון: צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה


11:45 ,01.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

טיסת הבכורה של אל על למיאמי שמספרה LY017 המריאה אמש (ג') מנמל תעופה בן גוריון. משך זמן הטיסה הישירה מישראל למיאמי, פלורידה, הינו כ-14 שעות. מחברת אל על נמסר כי החברה תבצע שלוש טיסות שבועיות ליעד החדש במטוסי בואינג מדגם 777-200 בהם 279 מושבים.

 

בטקס שהתקיים בנתב"ג לרגל טיסת הבכורה ליעד החדש נכחו יו"ר אל על אלי דפס, מנכ"ל אל על דוד מימון, הרב ישראל לאו, אריה לייט סטון יועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל ואורחים נוספים. נוסעי טיסת הבכורה זכו לשירות מיוחד לרגל האירוע אשר כלל בר קוקטיילים ומשקאות טרופיים אשר הוצב בשער העלייה למטוס, קאפקייקס אישיים ממותגים, מגבות חוף אישיות וערכות נוחות שהמתינו לכל הנוסעים על המושבים, כל זאת בנוסף לתפריט מפנק בכל מחלקות השירות.

 

דוד מימון מנכ״ל אל על: ״אני שמח ונרגש לחנוך היום את הקו הישיר של אל על למיאמי. פתיחת הקו מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. מיאמי מהווה יעד חשוב בכמה מישורים. ראשית וחשוב מכל - הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית בזכות מזג האוויר הנוח, החופים, האטרקציות והקרוזים הרבים היוצאים ממנה. כעת, עם פתיחת הקו, אנו מאמינים כי העיר תהפוך ליעד נופש אטרקטיבי גם למשפחות ישראליות. בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם וכי מיאמי מהווה את מקום מושבן השני בגודלו באמריקה של חברות היי-טק."

 

בתמונה: הרב לאו, דוד מימון מנכ"ל אל על ואריה לייט סטון משגרירות ארצות הברית גוזרים את הסרט לפני העלייה לטיסת הבכורה.