אל על: מירה פיזיצקי מונתה לתפקיד ראש אגף שיווק

תחליף את עינת ינאי שביקשה לסיים את תפקידה. פיזיצקי מילאה בחברת אל על מספר תפקידים בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל


12:39 ,19.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע היום על מינויה של מירה פיזיצקי לתפקיד ראש אגף שיווק באל על. מירה מילאה בחברת אל על מספר תפקידים בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל. בתפקיד זה היתה מירה אחראית לתכנון ומעקב אחרי תכניות העבודה של המנכ"ל, ובכלל זה הצטיידות במטוסי בואינג דרימליינר שצפויים להגיע בקיץ הקרוב לישראל, בחתימה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות תעופה זרות, בהשקת מותג הלואו קוסטUP  ועוד. למירה תואר במשפטים מהקריה האקדמית אונו, קריית אונו.

 

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "מירה מביאה עמה ניסיון ורקע חשוב לתחום השיווק ואני בטוח שתתמודד היטב עם אתגרים מורכבים על רקע התחרות בשוק. ניסיונה הרב שאותו צברה בתפקידים השונים שמילאה, כמו גם היכרותה המעמיקה עם אל על ועם ענף התעופה, יתרמו רבות לתחום השיווק בחברה".

 

מירה תחליף את עינת ינאי ששימשה בתפקיד שש שנים, במהלכן הובילה שורה ארוכה של מהלכים, הבולטים שבהם השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסטUP  מבית אל על, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל באל על והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה.

 

בנוסף, החליט מנכ"ל אל על להקים אגף דיגיטל שיתמקד באיתור, פיתוח והטמעה של כלים דיגיטליים לשיפור וייעול התהליכים העסקיים של אל על, ויעסוק בהתוויית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור חוויית הלקוח בנכסי הדיגיטל והפנמת התהליכים הדיגיטליים בחברה.

 

הנהלת החברה איחלה למירה פיזיצקי הצלחה בתפקידה החדש.