אלי גרוס מונה למנכ״ל סוויס וורלד קרגו בישראל

הבוקר ובנוכחות 150 אורחים הכריז נשיא סוויס וורלד קרגו העולמית, מר אוליבר אוונס, על מינויו של אלי גרוס למנכ״ל החברה בישראל. גרוס כיהן בעשר השנים האחרונות כמנהל המכירות בחברה והוא מחליף את רונן שפירא


13:01 ,30.10.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״ל חדש לסוויס וורלד קרגו בישראל. אוליבר אוונס, נשיא סוויס וורלד קרגו העולמית, הכריז הבוקר על מינויו של אלי גרוס למנכ״ל החברה בישראל במסגרת ארוע שקיימה החברה הבוקר במלון אורכידאה בת״א בהשתתפות כ- 150 אורחים.

 

אלי גרוס עובד 20 שנה בסוויס קרגו. את דרכו המקצועית, עם שחרורו מצה״ל, החל גרוס דוקא בחברת בריטיש איירוויז ולאחר ארבע שנים, בשנת 1994, הצטרף לסוויס קרגו, תחילה במחלקת התפעול, משם המשיך לטפל ביבוא וביצוא ולבסוף במכירות שם עבד בעשר השנים האחרונות כמנהל המכירות עד ימים אלה. 

 

גרוס בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים. הוא מחליף את רונן שפירא שעזב לפני שבועות ספורים את החברה לאחר כ- 17 שנים בתפקיד המנכ״ל כשלאחרונה החל בתפקידו כמנהל אגף המטענים באל על.

 

״יש לנו צוות מצויין וממש כמו בספורט, אם הקבוצה מנצחת שנה אחר שנה, כנראה שהיא ממש טובה״, אמר הבוקר אוליבר אוונס הנשיא העולמי של סוויס וורלד קרגו. הוא הוסיף: ״אנו גאים בעובדים שלנו כאן בישראל ואנו נעשה ככל שבידינו להמשיך לספק שירות טוב. רונן שפירא עשה עבודה מצויינת עם שאר הצוות לאורך השנים וכאשר הוא הודיע על כוונתו לעזוב, הצטערתי בשביל הארגון אולם שמחתי עבורו ואני מאחל לו בהצלחה. 

 

אין מאושר ממני לקדם מישהו מתוך הצוות הקיים של העובדים ולמנות אותו למנכ״ל. ההחלטה במי לבחור היתה של צוות שבו לקחתי חלק. לפני המינוי הגיע אלינו אלי גרוס לשיחה במשרדי והוא דיבר מהלב ובלהט רב על רצונו להפעיל את הצוות ולחזק את שיתוף הפעולה עם הלקוחות. וזה שכנע אותנו. המון בהצלחה לך״.

 

נציין כי בשנים האחרונות מתמקדת סוויס קרגו בשינוע מוצרים מיוחדים, לרבות מוצרים חקלאיים מתכלים ומזון, שינוע מוצרים מבוקרי טמפרטורה לתעשיית הפארמה, משלוחי אקספרס, ושינוע מטענים מסוכנים. לוח הזמנים לחורף 2014 כולל 11 טיסות שבועיות לציריך עם מטוסי איירבוס 330 ואיירבוס 340 שהם מטוסים רחבי גוף כשהכוונה במהלך חודשי הקיץ לעלות ל- 14 טיסות שבועיות. 

 

בשיחה שקיימה מערכת PORT2PORT עם אלי גרוס הוא ציין כי בשנת 2014 שינעה החברה פי 4 מכולות קירור בהשוואה ל- 2012, ופי 2 בהשוואה ל- 2013. לדבריו, ישראל נחשבת לתחנה מספר שתיים בעולם מבחינת ההיצע, באמצעות מטוסי נוסעים, ממש אחרי ארה״ב עם 4 טיסות יומיות מציריך. ״אין עוד יעד בעולם שמפעיל 2 טיסות יומיות וזה מקור גאוותנו״.

 

על קודמו בתפקיד אמר גרוס: ״רונן שפירא תמך בי בכל השנים והוא אחד האנשים הקרובים לי - אנחנו ממש אחים. מקווה לעשות תוצאות טובות ואין ספק שאני נכנס לנעליים גדולות״.

 

נציין כי אלי גרוס נרתם בשנים האחרונות לפעילות התנדבותית ובשנת 2012 הוא הקים קבוצה המונה 800 נשים חולות בסרטן השד. במסגרת הקבוצה הצליח גרוס לרתום לא מעט חברות שילוח המסייעות בתרומה ובכך מתאפשר להציע לנשים החברות בקבוצה טיסות ומלונות בחו״ל במחירי עלות עם סבסוד חצי מהעלות באמצעות תרומות. עד כה נתקיימו שלושה טיולים לכ- 300 נשים ובימים אלו נערכת הקבוצה לטיול נוסף.