דוח חדש של רשות התחבורה והביטחון בארצות הברית (NTSB) קובע כי שתי תאונות אירעו בבטריות הליתיום שהותקנו במטוסי הבואינג 787 דרימליינר כל 100 אלף שעות טיסה, למרות שההערכות המוקדמות של יצרנית המטוסים היו שתקריות יתרחשו רק בכל 10 מיליון שעות טיסה.
בדוח של הרשות נאמר שאחוזי הכישלון בבטריות גבוהות בהרבה מהתחזיות המוקדמות, כשהאפשרות היא קצר חשמלי, או תא בתוך הבטריה שנזל לתא אחר.
הרשות אמורה לפרסם דוח ביניים על הבעיות בבטריות הליתיום של ה-787 בתוך 30 יום. ההחלטה הסופית בנוגע להחזרת המטוסים לטיסות סדירות תתקבל על ידי רשות התעופה הפדרלית של ארצות הברית.