חברת אל על זכתה זו השנה החמישית ברציפות בדירוג חמישה כוכבי שירות של ארגון התעופה הבין-לאומי APEX, בקטגוריית מצוינות בשירות בחוויית הטיסה. דירוג זה מבוסס על ניתוח מיליוני משובים מנוסעים ביותר מ-600 חברות תעופה ברחבי העולם, שבחנו את חוויית הטיסה בחמישה פרמטרים עיקריים: שירות צוותי האוויר, מזון ומשקאות, מערכות בידור, נוחות המושבים, ושירותי גלישה (Wi‑Fi). מתוך מאות החברות שנבחנו, פחות מ‑7% בלבד דורגו ברמת חמישה כוכבים, והדירוג משקף את ההערכה העולמית לאיכות השירות של אל על.
השנה, לראשונה, אל על נכנסת לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם של APEX. הרשימה כוללת חברות בינלאומיות בולטות כגון סינגפור איירליינס, קתאי פסיפיק, קווינטאס, ג׳טבלו ולופטהנזה, ומציבה את אל על לצד השמות המשפיעים והמוערכים ביותר בענף התעופה העולמי. הכניסה ל-25 החברות הטובות בעולם היא הישג יוצא דופן עבור אל על ומדגישה את ההערכה הבין-לאומית למאמץ ולסטנדרט השירות שהחברה מעניקה לנוסעיה.
סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי: ״כניסת אל על לראשונה לדירוג היוקרתי ביותר של 25 חברות התעופה המובילות בעולם היא עדות לכך שתחום השירות מצוי בתנופה מתמדת, זאת כחלק ממימוש התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה. על אף אתגרי המלחמה שבאים לידי ביטוי גם באחוזי תפוסה גבוהים ביחס לעולם, אל על ממשיכה להשתפר לאורך כל הדרך. שירות הוא מסע בלתי נגמר שייעודו לתת מענה לצורכי הלקוחות. צוותי האוויר שלנו, בתמיכת כלל אנשי אל על, פועלים באופן שוטף כדי להעצים את חוויית הנוסעים ולהעניק להם שירות ברמה בין-לאומית. אנו גאים בהישג ובהכרה של APEX, ורואים בו בסיס להמשך השקעה, חדשנות ושדרוג מתמיד״.
APEX הוא ארגון עולמי ללא מטרות רווח, הפועל מזה יותר מ-40 שנה לקידום חוויית הנוסעים בענף התעופה, בשיתוף עם IFSA (International Flight Services Association) ו‑FTE (Future Travel Experience).