דלתא איירליינס היא החברה האהודה בעולם בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות

חברת התעופה שוב נבחרה כאחת מ-50 החברות האהודות ביותר בעולם של מגזין העסקים "פורצ'ן"


12:54 ,09.03.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

מגזין "פורצ'ן" בחר בדלתא איירליינס כאחת מ-50 החברות האהודות (Admired) ביותר בעולם לשנת 2014.

 

ולא רק זאת: המגזין אף דירג את דלתא כחברת התעופה האהודה ביותר בעולם לשנת 2014, כשהיא נמצאת בראש הרשימה זו הפעם השלישית בארבע השנים האחרונות.

 

תוצאות המשאל השנתי שמקיים מגזין "פורצ'ן", לגבי 50 החברות המובילות בעולם מתבססות על תשובותיהם של מנהלים בכירים וחברי מועצות מנהלים בחברות השונות, המתבקשים למנות את עשר החברות המוערכות והאהודות עליהם ביותר, ללא קשר לענף ספציפי.

 

הבחירה בקטגוריית חברת התעופה האהודה בעולם נקבעת על ידי מנהלים בכירים בענף התעופה, חברי מועצות מנהלים ואנליסטים בשוק ההון האמריקאי, המדרגים חברות בתחום אחריותם לפי קריטריונים מקצועיים, כגון: חדשנות, איתנות פיננסית, אחריות חברתית ואיכות המוצר והשרות.

 

אמר מנכ"ל דלתא איירליינס ריצ'ארד אנדרסון: "עובדי דלתא עמלו קשה במהלך השנים האחרונות כדי להוביל את דרכה של החברה לפסגה - ההשקעות בנמלי התעופה בניו יורק, לוס אנג'לס, סיאטל ואטלנטה; חיזוק השותפות שלנו עם חברת התעופה וירג'ין; תפעול בית הזיקוק העצמי של דלתא, שמביא לחיסכון עצום בהוצאות; השינוי בצי המטוסים שלנו, שבא לידי ביטוי בהפחתה במספר המטוסים בני 50 המושבים - כל אלה הביאו אותנו למקום אליו הגענו".