דלתא איירליינס: סגן נשיא למכירות באירופה, המזה״ת, אפריקה והודו

שיין ספייק מונה לתפקיד. יהיה יהיה אחראי על המכירות של דלתא עם מיקוד מיוחד על הפעילות המסחרית הרחבה באזור, ואף בישראל


12:58 ,26.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא אייר ליינס מינתה את שיין ספייק (Shane Spyak) לסגן נשיא חדש של דלתא למכירות באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו. ספייק יהיה אחראי על המכירות של דלתא עם מיקוד מיוחד על הפעילות המסחרית הרחבה באזור, ואף בישראל. בעבודה לצד השותפים האירופאים של דלתא אייר פראנס KLM, אליטליה ווירג'ין אטלנטיק הוא יפעל ממטה חברת אייר פראנס בפריז.

 

ספייק הצטרף לדלתא בשנת 2006 ומילא מגוון תפקידי ניהול בעלי אחריות ברחבי העולם. בתפקידו האחרון היה אחראי בחברת דלתא על אמריקה הלטינית והקריביים, כולל השותפות העסקית עם חברות התעופה GOL ו- Aeromexico. מהחברה נמסר כי הרקע המקצועי החזק שלו במכירות, עסקים בינלאומיים ופיתוח שיתופי פעולה מבטיחים את הצלחתו בתפקיד.

 

בהכריזו על המינוי החדש, אמר קורניל קוסטר (Corneel Koster), סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו: "אנו שמחים שיש לנו את שיין כדי להוביל את מאמצי המכירות שלנו באזור EMEAI. המקצועיות המוכחת שלו מעשייתו בעבר תמלא תפקיד מרכזי בפיתוח וחידוד אסטרטגיית המכירות שלנו ביחד עם השותפים האירופאים שלנו. היכולות שלו לעבוד בכמה פונקציות במקביל, רוחו היזמית והמיקוד בלקוח יסייעו לחיזוק נוכחותה של דלתא באזור".