המטוס הוורוד של דלתא איירליינס שוב באוויר

מזה 11 שנים מציינת חברת התעופה את חודש המודעות לסרטן השד בתמיכה בה גוייסו 9.2 מיליון דולר לקרן המחקר BCRF


11:15 ,06.10.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

המטוס יטוס לאירופה במהלך אוקטובר כחלק מהקמפיין השנתי של החברה לתמיכה בתוכניות המחקר

 

מטוס מספר 1821 של דלתא אייר ליינס, "המטוס הוורוד" הייעודי של החברה, מציג מראה עדכני לחודש המודעות לסרטן השד שהתחיל ב-1 באוקטובר.

 

הבואינג ER767-400 מציג סרט ורוד המלופף סביב גוף המטוס ואת סימן המסחר של קרן המחקר של סרטן השד (BCRF) – הלוגו של הסרט הוורוד סמוך לדלת העלייה למטוס. הוא יטוס ליעדים ברחבי אירופה כחלק מהקמפיין השנתי של דלתא בתמיכה ב-BCRF.

 

זו השנה ה-11 בה דלתא מציינת את טיסת "המחלימים" השנתית, שחלה ב-1 באוקטובר. המטוס הוורוד הצבוע מחדש יטיס יותר מ-140 עובדות דלתא שהחלימו מסרטן השד בטיסה הבינלאומית הראשונה מניו יורק למקסיקו סיטי. המטוס הוורוד של דלתא מתוכנן לטוס בשבועות הקרובים לערים שונות, ביניהן: לונדון, מדריד, אמסטרדם, פרנקפורט וניס.

 

"אנו גאים להציג את המחויבות שלנו למציאת מרפא ברמה הגלובלית", מסרה סנדי גורדון, סגנית נשיא דלתא לשירות בטיסה, "80,000 העובדים שלנו ברחבי העולם מצפים לקמפיין זה מידי שנה ומתאספים יחדיו למציאת דרכים חדשות וחדשניות ליצירת מודעות ומימון ל-BCRF. אנו אסירי תודה לעובדים וללקוחות שלנו לתשוקה המתמשכת והתמיכה שלהם, משאנו עובדים יחדיו להשמיד את סרטן השד".

 

מאז 2005 עובדי דלתא, לקוחותיהם, חבריהם ובני משפחותיהם גייסו 9.2 מיליון דולר ל-BCRF, כולל מאמצי השנה שעברה, באמצעותם גויסו 1.3 מיליון דולר. התרומות המשותפות אף מימנו את העבודה החיונית של 37 פרויקטי מחקר שונים במשך השנים.

 

למען העלאה נוספת של המודעות והתמיכה במחקר סרטן השד, עובדי דלתא ילבשו מדים ורודים וימכרו מוצרים ורודים, כולל לימונדה ורודה ואוזניות ורודות, בטיסות ובמועדוני דלתא במהלך חודש אוקטובר. הכנסות מהמוצרים הוורודים של החברה יטיבו עם ה-BCRF.