וויז אייר: מרחיבים פעילות עם כניסתם של 21 מטוסים חדשים

החברה תשיק בארבעת חודשים הקרובים ארבעה יעדים חדשים, 700 המראות שבועיות חדשות ו-70 נתיבים חדשים. תחל לטוס לאתונה, טאלין, חרקוב ווינה ותפתח בסיס פעילות חדש למערב אירופה בווינה


12:36 ,13.03.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת וויז אייר (Wizz Air), חברת הלואו קוסט הפועלת במזרח ומרכז אירופה, השיקה היום קמפיין אינטרנטי שילווה את הרחבת פעילותה שהינה הגדולה ביותר מאז הקמתה. בארבעת החודשים הקרובים תכניס החברה לפעילות 21 מטוסים חדשים כדי לתת מענה ל-700 המראות שבועיות נוספות ובהשקתם של 70 שירותים חדשים. כמו כן תשיק החברה 4 יעדים חדשים בהם אתונה, טאלין, חרקוב ווינה, ותפתח בסיס חדש למערב אירופה בווינה. מהחברה נמסר כי ״מהלך זה הינו נדבך חשוב נוסף בצמיחתה של החברה אשר השקיעה עד כה כ- 2 מיליארד דולר בהקמת 11 בסיסים בהם בריטניה, אוסטריה, פולין, אוקראינה, הונגריה, רומניה וגיאורגיה״.

 

אוון ג׳ונס, מנהל תאגיד ראשי של וויז אייר, אמר כי ״אנו שמחים להיות חברה התורמת לצמיחתן של כלכלות וקהילות מקומיות על ידי קידום כלכלי, יצירת מקומות עבודה בשירותים תומכים כמו גם בתעשיית התיירות והמלונאות״.

 

מהחברה נמסר עוד כי מחודש מרץ ועד חודש יולי 2018 יצטרפו לצוות של וויז 700 אנשי מקצוע מתחום התעופה מ-15 מדינות בכדי לתרום לפעילות מוצלחת של החברה.