חברת WIZZ AIR תעדכן לוח טיסותיה לתל אביב בהתאם לביקוש

הודיעה כי היא מנטרת באופן רציף את הביקוש לקווים ובהתאם לכך, מתאימה את לוח הטיסות בקוויה- בהם תל אביב. הנחיות ואמצעי היגיינה מוגברים ייכנסו לתקוף החל מ ה-1 במאי


12:16 ,30.04.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Wizz Air הודיעה כי היא מנטרת באופן רציף את הביקוש לקווים ובהתאם לכך, מתאימה את לוח הטיסות בקוויה - בהם תל אביב. כמו כן תחל החברה ב-1 במאי בהפעלת תקני ההיגיינה החדשים בכל מערך טיסותיה, כבר משלב הבורדינג לטובת הנוסעים והצוות.  

 

בכדי להפחית אינטראקציה לא חיונית בשדה התעופה, וויזאייר מבקשת מהנוסעים כחלק מאמצעים אלו ובנוסף לשמירת מרחק בכל שלבי הטיסה, לבצע צ'ק-אין ורכישות כגון תשלום עבור תיקים נוספים באופן מקוון.

 

מהחברה נמסר עוד כי למרות יעילותם הגבוהה של מסנני ה-HEPA בכל מטוסי Wizz Air, אנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה. צעדי זהירות נוספים כוללים בין היתר: חלוקת מגבוני חיטוי לכל נוסע, הסרת המגזינים מהמטוס ואי קבלת תשלום במזומן על המטוס. בטיסות בהן גורם העומס מאפשר, הצוות ישגיח על מרחק בין מושבים לנוסעים. כמו כן, המטוסים יעברו חיטוי יומי, בהתאם להנחיות הרשמיות.

 

החברה פרסמה סרטון הסברה אשר מתמקד באמצעים העיקריים שהוצגו. לחצו לצפייה בסרטון:

 

 

 

ג׳וזף ואראדי מנכ״ל Wizz Air: ״בריאותם ורווחתם של הנוסעים ואנשי הצוות נמצאים בראש סדרי העדיפויות של החברה. אנו מאמינים כי תקני הבריאות הסניטריים החדשים ייתנו מענה לצרכי לקוחותינו״.