חברת Wizz Air חוגגת 16 שנות פעילות ו- 240 מיליון נוסעים

מאז תחילת פעילותה, הרחיבה חברת התעופה את צי מטוסיה ל-121 מטוסי איירבוס, כולל המטוס החדשני A321neo. ג׳וזף ואראדי, מנכ״ל :Wizz Air ״אני מודה ללקוחותינו, לשותפינו וכמובן לצוותי Wizz״


14:40 ,19.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה Wizz Air חוגגת 16 שנה מטיסת הבכורה ומאז הפכה לחברת הלואו קוסט הגדולה והירוקה ביותר במרכז ומזרח אירופה עם 154 יעדים ב-45 מדינות. מאז תחילת פעילותה, הרחיבה חברת התעופה את צי מטוסיה ל-121 מטוסי איירבוס, כולל המטוס החדשני A321neo, המופעל על ידי שני מנועים טורבו אשר הופכים אותו למטוס היעיל ביותר עם מעבר יחיד ועם גיל ממוצע של 5.4 שנים.

 

לכבוד 16 שנות פעילותה, וויזאייר יצרה סרטון ובו צוות החברה מביע את געגועיו לנוסעים. החל מה-1 למאי, וויזאייר מפעילה תקני ההיגיינה חדשים בכל מערך טיסותיה, כבר משלב הבורדינג לטובת הנוסעים והצוות: אנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה. צעדי זהירות נוספים כוללים בין היתר: חלוקת מגבוני חיטוי לכל נוסע, הסרת המגזינים מהמטוס ואי קבלת תשלום במזומן על המטוס. בטיסות בהן גורם העומס מאפשר, הצוות משגיח על מרחק בין מושבים לנוסעים. כמו כן, המטוסים עוברים חיטוי יומי בהתאם להנחיות הרשמיות.

 

ג׳וזף ואראדי, מנכ״ל Wizz Air אמר כי: ״אנו נרגשים לציין 16 שנות פעילות המבטאות את צמיחת  החברה מאז טיסת הבכורה. למרות שנקודת ציון זו מגיעה בזמן מאתגר ביותר אנו בטוחים בעתיד התעופה והחברה ובחזרת הנוסעים לטיסות. נמשיך להוביל ולתת שירות  ללקוחות עם אמצעי בריאות והיגיינה חדשים וקפדניים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים. אני מודה ללקוחותינו, לשותפינו וכמובן לצוותי Wizz המצפים לקבל את פני הנוסעים להנות מהשרות ומצי המטוסים היעיל והחדיש של החברה״.

 

לציון 16 שנות פעילות, וויזאייר מציעה לנוסעים הנחה של 16% על מחירי הטיסות לתקופת נסיעה בלתי מוגבלת ובנוסף מציעה רכישת כרטיס WIZZ Flex תמורת 1 אירו בלבד. נוסעים אשר ירכשו את שירות WIZZ Flex בהזמנתם, יוכלו לבטל את טיסתם עד 3 שעות לפני מועד ההמראה ללא  דמי ביטול ולקבל 100% החזר בקרדיט החברה.