חברת אתיופיאן איירליינס - "חברת התעופה של השנה באפריקה"

הפרס הוענק על המשך הצמיחה המהירה, הגידול ברווחיות ותרומתה הבולטת של החברה לפיתוח התעופה באפריקה. מנכ"ל החברה ניק פדוגבה: מחזור שיא במכירות וברווחיות


14:35 ,04.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגדולה ביותר של אפריקה, אתיופייאן איירליינס, זכתה בפרס "חברת התעופה של השנה באפריקה" לשנת 2017, זו השנה השנייה ברציפות. הפרס הוענק לאתיופיאן איירליינס בהוקרה על המשך הצמיחה המהירה, הגידול ברווחיות ותרומתה הבולטת לפיתוח התעופה באפריקה.

 

ניק פדוגבה מנכ"ל חברת אתיופיאן ארליינס  אמר בטקס: "ב-12 החודשים האחרונים הרחבנו את קווי התעופה שלנו, חידשנו את צי המטוסים, שדרגנו את השרות והתפריט המוגש לנוסעים וחנכנו שלושה האנגרים חדשים לתחזוקת המטוסים. בנוסף, אתיופיאן איירליינס הציגה מחזור שיא במכירות וברווחיות.  נמשיך במחויבותינו בחיבור בין מדינות אפריקניות לבין שותפי הסחר העיקריים שלנו בעולם".

 

אתיופיאן איירליינס הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה ומוסיפה טיסות ליעדי נופש ביבשת אפריקה והמזרח הרחוק ומגבירה את הפעילות שלה בישראל. החברה מפעילה 14 טיסות שבועיות מנתב"ג לאדיס אבבה, נוכח ביקושים גוברים לטיסות ליעדים שונים באפריקה ודרישה ליעדי המשך במזרח הרחוק.

 

הנוסעים שיטוסו למזרח הרחוק וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך מעל 6 שעות בשדה התעופה של אדיס אבבה יהנו ללא תשלום מסיור עם מדריך מקומי בשפה האנגלית בעיר ללא צורך בויזה. אתיופיאן איירליינס דואגת לאשרת כניסה ליוצאים לסיור. (הסיור נקרא "אדיס סבבה").

 

לאחרונה הודיעה אתיופייאן איירליינס על הרחבת רשת הטיסות הבינלאומיות שלה, עם קווי טיסה חדשים לסינגפור, מדגסקר ומפלי ויקטוריה. אתיופייאן איירליינס טסה ללמעלה מ-100 יעדים באפריקה, אסיה, אירופה ואמריקה ומפעילה צי של 80 מטוסים בגיל ממוצע של 5 שנים, ובצבר ההזמנות שלה עוד 50 מטוסים.