טורקיש אירליינס מוסיפה את פוינט נואר, קונגו לרשת היעדים

החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ליעד עם קונקשן בליברוויל, גבון. הטיסות העונתיות יחלו בתחילת אוגוסט ויסתיימו ב-24 באוקטובר 2019


12:45 ,05.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה שטסה למספר הרב ביותר של יעדים ברחבי העולם הוסיפה את עיר השנייה בגודלה בקונגו, פוינט נואר, לרשת היעדים שלה, וזאת כיעד מספר 58 של החברה באפריקה. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ליעד עם קונקשן בליברוויל, גבון. הטיסות העונתיות יחלו בתחילת אוגוסט ויסתיימו ב-24 באוקטובר 2019.

 

עם הוספת פוינט נואר, עיר הנמל שליד האוקיאנוס האטלנטי, הרחיבה טורקיש אירליינס את רשת הטיסה שלה ל-125 מדינות ו-313 יעדים ברחבי העולם ונהפכה לחברה עם מספר היעדים הרב ביותר ביבשת אפריקה.

 

במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה להשקת הקו לפוינט-נואר, אמר סגן נשיא המכירות של טורקיש אירליינס, קרם סארפ: ״עם טיסת ההשקה לפוינט-נואר, הגדלנו את מספר היעדים שלנו ל-58 ביבשת אפריקה. אנו נמשיך להפיץ את האירוח הטורקי ואת חוויית הנסיעה לאזורים נוספים בעתיד״.

 

קונגו היא המדינה העשירה בעולם מבחינת אוצרות טבע: כ-30% מיתרות היהלומים, תחום בו היא השנייה בעולם בהפקה, 10% מיתרות הנחושת ו-70% מיתרות הקולטן טמונים באדמתה. אך למרות כל משאבי הטבע, קונגו היא אחת המדינות העניות בעולם עם תל״ג לנפש של פחות מאלף דולר. השפה הרשמית הינה צרפתית והיא מונה 70 מיליון אזרחים בשטח המתפרס על 2.3 מיליון קמ״ר, מה שהופך אותה למדינה השנייה בגודלה באפריקה וה-11 בעולם. קונגו נמצאת כיום בתנופת פיתוח כלכלי לאחר שנים רבות של אי יציבות פוליטית ומלחמת אזרחים.