ישראייר נכנסת לתחום כרטיסי האשראי

החברה רוכשת 20% ממועדון כרטיס האשראי של רמי לוי שיווק השיקמה וישראכרט בתמורה ל-40 מיליון שקל. הכרטיס החדש, שייקרא ״סופרפליי״, צפוי להתחרות ישירות בכרטיס פלייקארד של אל על


11:14 ,15.07.2025 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר חודשים ארוכים של מו״מ, גובשו הסכמות להסכם מחייב, במסגרתו תרכוש ישראייר 20% ממועדון כרטיסי האשראי המשותף של רמי לוי שיווק השקמה וישראכרט, בתמורה ל-40 מיליון שקל.

 

הכרטיס החדש, שייקרא ״סופרפליי״, צפוי להתחרות ישירות בכרטיס המוביל כיום בענף - פלייקארד של אל על. ״סופרפליי״ יציע יחס המרה אטרקטיבי במיוחד, לצד מגוון רחב של הטבות בלעדיות בתחומי התיירות והנופש.

 

במסגרת ההסכם, ישראייר תתחייב לשמור מקומות על כל טיסה הנמכרת לציבור, ובפרט תעמיד כמות משמעותית של מושבים בעונות השיא, בדגש על חודשי הקיץ: יולי ואוגוסט.

 

היעד של ישראייר: להגיע ל-300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026, שישמשו מנוע צמיחה נוסף ליעד – הטסת כ-2.5 מיליון נוסעים בשנת 2026. בנוסף, ישראייר תציע ללקוחות הכרטיס הלוואות ייעודיות למימון חופשות, והטבות מגוונות לעולמות הצריכה והפנאי.

 

מישראייר נמסר: ״כרטיס סופרפליי יאפשר לנו להרחיב את מערכת היחסים עם הלקוח הישראלי מעבר לכרטיס הטיסה אל חוויית תיירות כוללת, נגישה, ומשתלמת. זהו מהלך אסטרטגי שישנה את מפת הנאמנות בענף״.