לופטהנזה – חברת התעופה הטובה ביותר באירופה

זאת על פי סקר סקייטרקס אשר סקרה כ-18 מיליון נוסעים. הפרס הוענק במהלך הסלון האווירי, שנערך ב- 20 ביוני 2017, בשדה התעופה לה בורז'ה ליד פריז


10:06 ,22.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה לופטהנזה נבחרה ל"חברת התעופה הטובה ביותר באירופה". הפרס הוענק במהלך הסלון האווירי, שנערך ב-20 ביוני 2017 בשדה התעופה לה בורז'ה ליד פריז. חברת סקייטרקס (Skytrax), המתמחה בתעופה, סקרה כ-18 מיליון נוסעים מ-160 מדינות ברחבי העולם. נצייו כי לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס, חברות התעופה השייכות לקבוצת לופטהנזה, זכו ב-4 פרסים בתחרות.

 

לופטהנזה גם זכתה בפרס "חברת התעופה הטובה ביותר במערב אירופה" וגם בפרס "ארוחה מצוינת במחלקה הראשונה". אוסטריאן איירליינס זכתה בפרס "צוות התעופה הטוב ביותר באירופה" עבור עובדיה.

 

עם קבלת הפרס, קרסטן ספור, מנכ"ל לופטהנזה, הודה לעובדי לופטהנזה במיוחד על התרומה שלהם  להצלחה הגדולה בעזרת העבודה המצוינת שלהם.

 

ספור ציין כי "השירות המוצע על ידי הצוותים שלנו באוויר ובקרקע, כמו גם ההשקעה שלנו במהלך השנים האחרונות בהתאמת מחלקות הנוסעים והטרקלינים, בנוסף לשירות ולדיגיטציה - השתלמו. פרס הסקייטרקס מעיד על כך שנוסעי לופטהנזה מעריכים את איכות החברה. השילוב בין שירות פרימיום ומתקנים מעולים הרשימו את הנוסעים ברחבי העולם והפכו אותנו למספר אחד באירופה. ההצעה שלנו ללקוח מעולם לא הייתה טובה יותר".

 

הסקר נערך על ידי מכון מחקר השוק סקייטרקס, המתמחה בתחום התעופה. במסגרת זו דורגו השירותים על המטוס כמו גם שירותי החברה בשדות התעופה. הסקר השנתי מתבצע על ידי סקייטרקס מאז שנת 1999.